Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196837/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00214145/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00277861/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pomorska 18
1.4.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227808
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00196837
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem inwestycji jest częściowa termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej w Pszczółkach i Przedszkola Gminnego w Pszczółkach. Główne zamierzenie to modernizacja źródła ciepła (obecnie kotłownia węglowa) na bardziej ekologiczne, w drugiej kolejności rozdzielenie instalacji grzewczej i instalacji wody użytkowej szkoły i przedszkola jako niezależne od siebie (obecnie wspólne), co wiąże się ze zmianą źródła ciepła, zwiększeniem mocy elektrycznej oraz gazowej. Planuje się budowę trzech instalacji fotowoltaicznych na dachu Szkoły i Przedszkola oraz docieplenie ww. dachów, a także przebudowę/wymianę instalacji odgromowej szkoły oraz przedszkola.
Przedsięwzięcie obejmuje przede wszystkim:
• Zwiększenie mocy przyłączeniowej instalacji elektrycznej Przedszkola;
• Przebudowę instalacji odgromowej Przedszkola;
• Budowę pionowych wymienników ciepła (sond geotermalnych) jako dolne źródło ciepła pompy ciepła Przedszkola;
• Przebudowę instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. pompy ciepła, zasobnika do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w przedszkolu;
• Docieplenie dachu Przedszkola;
• Budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu Przedszkola;
• Budowę wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę punktu gazowego Szkoły Podstawowej;
• Przebudowę instalacji elektrycznej (zwiększenie mocy przyłączeniowej) Szkoły;
• Przebudowę instalacji odgromowej Szkoły;
• Likwidację istniejących kotłów węglowych w kotłowni szkoły;
• Remont pomieszczenia kotłowni szkoły;
• Przebudowę istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. kotłów gazowych, zasobników do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w kotłowni i pomieszczeniu pompowni Szkoły;
• Lokalizację kaskady pomp ciepła dla budynków Szkoły;
• Docieplenie dachu Szkoły;
• Budowę instalacji fotowoltaicznych na dachu Szkoły;
• Wyburzenie komina stalowego przy kotłowni szkoły.
Kolejność prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową – projekt budowlany, branża architektoniczna, w przypadku chęci zmiany kolejności wykonywania prac należy uzgodnić to z Zamawiającym.
Oczekiwany termin uzyskania pozwolenia na budowę do 30 czerwca 2023 r.
Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót, Przedmiarach prac oraz w niniejszej SWZ zostały wskazane normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby zastosowane urządzenia takie jak pompy ciepła i kotły gazowe pochodziły od jednego producenta, co jest uzasadnione względami kosztu eksploatacji i zapewnienia wspólnego przeglądu dla wszystkich urządzeń grzewczych w termomodernizowanych budynkach.
Po zmianie:
Przedmiotem inwestycji jest częściowa termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej w Pszczółkach i Przedszkola Gminnego w Pszczółkach. Główne zamierzenie to modernizacja źródła ciepła (obecnie kotłownia węglowa) na bardziej ekologiczne, w drugiej kolejności rozdzielenie instalacji grzewczej i instalacji wody użytkowej szkoły i przedszkola jako niezależne od siebie (obecnie wspólne), co wiąże się ze zmianą źródła ciepła, zwiększeniem mocy elektrycznej oraz gazowej. Planuje się budowę jednej instalacji fotowoltaicznej na dachu Przedszkola, a także przebudowę/wymianę instalacji odgromowej przedszkola.
Przedsięwzięcie obejmuje przede wszystkim:
• Zwiększenie mocy przyłączeniowej instalacji elektrycznej Przedszkola;
• Przebudowę instalacji odgromowej Przedszkola;
• Budowę pionowych wymienników ciepła (sond geotermalnych) jako dolne źródło ciepła pompy ciepła Przedszkola;
• Przebudowę instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. pompy ciepła, zasobnika do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w przedszkolu;
• Docieplenie dachu Przedszkola;
• Budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu Przedszkola;
• Budowę wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę punktu gazowego Szkoły Podstawowej;
• Przebudowę instalacji elektrycznej (zwiększenie mocy przyłączeniowej) Szkoły;
• Likwidację istniejących kotłów węglowych w kotłowni szkoły;
• Remont pomieszczenia kotłowni szkoły;
• Przebudowę istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. kotłów gazowych, zasobników do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w kotłowni i pomieszczeniu pompowni Szkoły;
• Lokalizację kaskady pomp ciepła dla budynków Szkoły;
• Wyburzenie komina stalowego przy kotłowni szkoły.
Kolejność prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową – projekt budowlany, branża architektoniczna, w przypadku chęci zmiany kolejności wykonywania prac należy uzgodnić to z Zamawiającym.
Oczekiwany termin uzyskania pozwolenia na budowę do 30 czerwca 2023 r.
Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót, Przedmiarach prac oraz w niniejszej SWZ zostały wskazane normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby zastosowane urządzenia takie jak pompy ciepła i kotły gazowe pochodziły od jednego producenta, co jest uzasadnione względami kosztu eksploatacji i zapewnienia wspólnego przeglądu dla wszystkich urządzeń grzewczych w termomodernizowanych budynkach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 4.000.000,00 zł w okresie ubezpieczenia.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- minimum dwa zadania w każdym z wymienionych niżej zakresów, polegających na:
- łącznym wykonaniu przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotłów gazowych o łącznej mocy minimum 250 kW oraz wykonanie montażu powietrznych pomp ciepła o łącznej mocy minimum 100 kW, służących zasilaniu wspólnej instalacji CO lub CO i CWU – każda z robót;
- wykonaniu instalacji gruntowych pomp ciepła o mocy minimum 20 kW wraz z gruntowym wymiennikiem ciepła w postaci pionowych sond geotermalnych – każda z robót;
- budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20 kW wraz z włączeniem do sieci energetycznej – każda z robót;
- wykonaniu robót termomodernizacyjnych, w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych i/lub dachów budynku na powierzchni minimum 1000 m2 – każda z robót.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane
na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220);
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 3.000.000,00 zł w okresie ubezpieczenia.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- minimum dwa zadania w każdym z wymienionych niżej zakresów, polegających na:
- łącznym wykonaniu przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotłów gazowych o łącznej mocy minimum 250 kW oraz wykonanie montażu powietrznych pomp ciepła o łącznej mocy minimum 100 kW, służących zasilaniu wspólnej instalacji CO lub CO i CWU – każda z robót;
- wykonaniu instalacji gruntowych pomp ciepła o mocy minimum 20 kW wraz z gruntowym wymiennikiem ciepła w postaci pionowych sond geotermalnych – każda z robót;
- budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20 kW wraz z włączeniem do sieci energetycznej – każda z robót.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane
na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220);
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości – 50.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 8337 0001 0000 0286 2000 0019 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach, z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA PSZCZÓŁKI;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
Po zmianie:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości – 30.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 8337 0001 0000 0286 2000 0019 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach, z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA PSZCZÓŁKI;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-29 09:00
Po zmianie:
2023-06-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-29 10:00
Po zmianie:
2023-06-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-28
Po zmianie:
2023-07-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.