eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 8305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1aa46cc-c1bb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.1.2024.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7321244,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących stworzenie centrum turystyczno-rekreacyjnego poprzez renowację Golejowa, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt 4 poniżej.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, z wyłączeniem oznaczonego na koncepcji PFU zagospodarowania zakresu „Etap 2”, oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania
oraz zakres prac wskazany w pkt 5 poniżej.
3. Etap I przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej,
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej,
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
4. Etap II przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2) Budowę obiektów kubaturowych wraz z niezbędnymi instalacjami i przyłączami obsługujących kąpielisko, pole namiotowe oraz Ośrodek „Wilga”, tj.:
- budynek sauny z szatniami, natryskami i WC,
- budynek typu szkieletowego (kontenerowego) z pomieszczeniem dla ratowników połączony z częścią pod wypożyczalnię sprzętów wodnych,
- budowa magazynu,
- budowa altany,
- budowa domku rekreacyjnego wykończonego pod klucz 4 osobowego z przeznaczeniem na recepcję – 1 szt.,
- budowa domków rekreacyjnych wykończonych pod klucz 6 osobowych – 6 szt.
3) Przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku świetlicy,
4) Zagospodarowanie istniejącego Ośrodka „Wilga” w zakresie:
- wymiany ogrodzenia,
- budowy ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych,
- przebudowy i rozbudowy infrastruktury technicznej podziemnej - budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego, elektrycznego z możliwością wykonania rozbudowy na późniejszych etapach
5) Przebudowę istniejącej promenady (deptak) na odcinku od mostu do kąpieliska wraz z przebudową oświetlenia – z dostosowaniem konstrukcji do kategorii dróg KR1.
6) Budowę nowych ciągów komunikacyjnych – dojazd do Ośrodka Wilga oraz pola namiotowego.
7) Budowę ścieżki edukacyjnej
8) Budowę pomostu wędkarskiego.
9) Remont istniejącego mostu – w zakresie wymiany istniejących barier energochłonnych.
10) Przygotowanie infrastruktury technicznej podziemnej pod remont i przebudowę istniejącego pola namiotowego - budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego, elektrycznego umożliwiających wykonanie na późniejszych etapach zrzutu nieczystości dla samochodów kempingowych, 3 punktów poboru energii elektrycznej oraz wody.
11) Budowa mini placu zabaw.
12) Budowa oraz przebudowa sieci zewnętrznych, przyłączy i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, teletechnicznych i monitoringu wizyjnego.
13) Zakup i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne i manipulacyjne, lampy (oświetlenie promenady, Ośrodka „Wilga”, pola namiotowego), stołów piknikowych z ławami, zgodnie z opracowanym przez zamawiającego PFU.
14) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 1.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: 420 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

34928200-0 - Ogrodzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania złożono trzy oferty, tj.:
1. (oferta nr 1) SORTED Sp. z o.o., Chyliczki, ul. Wschodnia 27B, 05-500 Piaseczno – cena ogółem brutto: 7 327 110,00 zł, okres gwarancji i rękojmi – 72 miesiące,
2. (oferta nr 2) ADAM SOJKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ADBUD; AMS SERWIS ADAM SOJKA wspólnik spółki cywilnej, Niziny 62 , 28-142 Tuczępy – cena ogółem brutto: 9 661 256,40 zł, okres gwarancji i rękojmi – 72 miesiące,
3. (oferta nr 3) ATB PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 68, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 7 423 211,08 zł, okres gwarancji i rękojmi – 72 miesiące.
Oferta z najniższą ceną, tj. 7 327 110,00 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 5 924 428,50 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.