eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750192303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 57 60

1.5.8.) Numer faksu: 46 814 57 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomost@powiatrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pcpr.powiatrawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.pcpr.powiatrawski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f33f9d63-e89b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058816/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Organizacja i realizacja wyjazdu terapeutycznego dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"CUŚ DOBREGO!" wspólfinansowany z Europejskiego Funduszu Społęcznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.26.3.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151200,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116424,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wyjazdów terapeutycznych z podziałem na dwie części zamówienia dla dwóch grup dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie dla Osi IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Okres realizacji usługi:
a) I część zamówienia 7-dniowy wyjazd terapeutyczny (6 noclegów) w okresie od 01 sierpnia 2022r. do 14 sierpnia 2022r.
3. Łączna maksymalna liczba uczestników obydwu grup to 55 osób.
Łączna minimalna liczba uczestników obydwu grup to 36 osób.
Pierwsza część zamówienia – maksymalna liczba uczestników - 28 osób, minimalna liczba uczestników 18 osób.
Przez uczestnika wyjazdu należy rozumieć rodziny zastępcze (rodzice, dzieci i tzw. osoby z otoczenia – m.in. dzieci biologiczne rodziców zastępczych oraz wspólnie zamieszkujący dorośli) zamieszkałe na terenie Powiatu Rawskiego oraz osoby monitorujące ze strony Zamawiającego.
4. Miejsce: wyjazd krajowy - terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę, która będzie sprawować bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy.
6. Organizacja i realizacja zamówienia obejmuje: transport, bazę lokalową z noclegami i wyżywieniem oraz zajęcia terapeutyczne, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie od NNW, a także zorganizowaną ofertę spędzenia przez uczestników czasu wolnego przez 5 kolejnych dni pobytu (pomijając dni dojazdu i powrotu) – w tym minimum 5 atrakcji rekreacyjno-kulturalnych poza obiektem zakwaterowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 55787,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wyjazdów terapeutycznych z podziałem na dwie części zamówienia dla dwóch grup dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie dla Osi IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Okres realizacji usługi:
- II część zamówienia 7-dniowy wyjazd terapeutyczny (6 noclegów) w okresie od 15 sierpnia 2022r. do 30 sierpnia 2022r.
3. Łączna maksymalna liczba uczestników obydwu grup to 55 osób.
Łączna minimalna liczba uczestników obydwu grup to 36 osób.
Druga część zamówienia – maksymalna liczba uczesników – 27 osób, minimalna liczba uczestników – 18 osób.
Przez uczestnika wyjazdu należy rozumieć rodziny zastępcze (rodzice, dzieci i tzw. osoby z otoczenia – m.in. dzieci biologiczne rodziców zastępczych oraz wspólnie zamieszkujący dorośli) zamieszkałe na terenie Powiatu Rawskiego oraz osoby monitorujące ze strony Zamawiającego.
4. Miejsce: wyjazd krajowy - terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę, która będzie sprawować bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy.
6. Organizacja i realizacja zamówienia obejmuje: transport, bazę lokalową z noclegami i wyżywieniem oraz zajęcia terapeutyczne, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie od NNW, a także zorganizowaną ofertę spędzenia przez uczestników czasu wolnego przez 5 kolejnych dni pobytu (pomijając dni dojazdu i powrotu) – w tym minimum 5 atrakcji rekreacyjno-kulturalnych poza obiektem zakwaterowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 53795,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym post. ofertę w cz. I i II złożył Wykonawca: Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów. Oferta w/w Wykonawcy w cz. I i II została odrzucona w na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( Rozdz. XIII SWZ)
Wykonawca Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów złożył ofertę za pomocą poczty elektronicznej, email: pomost@powiatrawski.pl. Oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego, a co za tym idzie podlega odrzuceniu.
Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż żądał wniesienia wadium dla części I i II w wysokości jednego tysiąca złotych (dla każdej z części) w jednej z wymienionych form w SWZ, a w przypadku wniesienia w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy nr: 73 9291 0001 0059 3788 2000 0020 z adnotacją „Wadium – Świadczenie usług Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych -uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”. Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy wadium w szczególności nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Tzn., że zarówno niewniesienie fizycznie wadium przez wykonawcę (bez znaczenia w jakiej formie), jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako niewniesienie wadium. Niewniesienie wadium w terminie w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza, że wadium nie wpłynęło przelewem na konto wskazane przez zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Wykonawca Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów nie wniósł wadium w wymaganej wysokości ani terminie. Oferta nie została zabezpieczona zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego i podlega odrzuceniu.
Tym samym, ponieważ oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu w części I i II podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym post. ofertę w cz. I i II złożył Wykonawca: Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów. Oferta w/w Wykonawcy w cz. I i II została odrzucona w na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego ( Rozdz. XIII SWZ)
Wykonawca Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów złożył ofertę za pomocą poczty elektronicznej, email: pomost@powiatrawski.pl. Oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego, a co za tym idzie podlega odrzuceniu.
Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż żądał wniesienia wadium dla części I i II w wysokości jednego tysiąca złotych (dla każdej z części) w jednej z wymienionych form w SWZ, a w przypadku wniesienia w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy nr: 73 9291 0001 0059 3788 2000 0020 z adnotacją „Wadium – Świadczenie usług Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych -uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”. Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy wadium w szczególności nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Tzn., że zarówno niewniesienie fizycznie wadium przez wykonawcę (bez znaczenia w jakiej formie), jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako niewniesienie wadium. Niewniesienie wadium w terminie w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza, że wadium nie wpłynęło przelewem na konto wskazane przez zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Wykonawca Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów nie wniósł wadium w wymaganej wysokości ani terminie. Oferta nie została zabezpieczona zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego i podlega odrzuceniu.
Tym samym, ponieważ oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu w części I i II podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ponieważ oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu w części I i II podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.