eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Budowa "Paw³owskiego PUMPTRUCKA" w formule " zaprojektuj i wybuduj" w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2023



Og³oszenie z dnia 2023-05-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa „Paw³owskiego PUMPTRUCKA” w formule „ zaprojektuj i wybuduj”
w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦l±skich 5-7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa „Paw³owskiego PUMPTRUCKA” w formule „ zaprojektuj i wybuduj”
w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94d3d146-f641-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00227045

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040349/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 ZBO 2023 - "Paw³owski Pumptruck" -"zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,128973,56b7d7a956a8fe578fcbac46bdfbad39.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp
8. W przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone s± formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporz±dzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
C.D. w Sekcji IX pozosta³e informacje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze zm.), zwanego dalej „RODO”, i¿:

1. ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mie¶ci siê w Urzêdzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7.
2. Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
4. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa siê w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2. Podstaw± prawn± zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze wynikaj±cy z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej PZP,
2) art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
4.3. Zgodnie z art. 19 ust. 5 PZP Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mog± zostaæ udostêpnione odbiorcom bêd±cym podmiotami przetwarzaj±cymi, w szczególno¶ci ¶wiadcz±cym us³ugi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi IT w zakresie ewidencyjno-ksiêgowym oraz elektronicznego obiegu dokumentów jest Asseco Data Systems S.A. z siedzib± w Gdyni. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (bêd±cej ¶rodkiem komunikacji elektronicznej za pomoc± której odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami) oraz jej bie¿±cej obs³ugi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzib± 54-203 Wroc³aw, ul. Legnicka 57D lok. B/J. W niektórych przypadkach podmioty zewnêtrzne ¶wiadcz±ce us³ugi na zlecenie Miasta Zabrze mog± wystêpowaæ w roli niezale¿nych administratorów np. poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie. Pani/Pana dane mog± zostaæ równie¿ udostêpnione podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ust. 1, 2 i 4 Pzp.
C.D. w pkt 3.16.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych, których warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³otych jest to okres 5 lat (kat. arch. B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych dofinansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, okres przechowywania okre¶lony jest indywidualnie dla ka¿dej umowy o dofinansowanie projektu. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat (kat. arch. B10). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od Administratora:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
9.1. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych mo¿e stanowiæ wymóg ustawowy, umowny b±d¼ byæ warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbêdne dla okre¶lonego celu.
9.2. Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustaw±, Administrator nie bêdzie móg³ zrealizowaæ wynikaj±cego z ustawy obowi±zku, co mo¿e skutkowaæ w szczególno¶ci brakiem mo¿liwo¶ci Pani/Pana udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a tak¿e innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3. Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych umow±, nie bêdzie mo¿na zawrzeæ takiej umowy lub jej wykonaæ.
10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.30.2023.JD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 133600,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa zewnêtrznego rowerowego placu zabaw wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbêdnej do wykonania wszystkich opisanych w za³±czonym PFU robót. Zakres prac obejmuje:
a) wykonanie projektu budowlanego
b) opracowanie i z³o¿enie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowê / przyjêcie zg³oszenia robót budowlanych
c) wykonanie projektów technicznych wraz z okre¶leniem rodzaju materia³ów, parametrów technicznych
d) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów,
e) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
f) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ
g) wykonanie robót budowlanych objêtych dokumentacj± projektow± wraz z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ niezbêdnych do funkcjonowania obiektu.
2. Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje:
a) Budowê pumptrucka - rowerowego placu zabaw przy ul. Sikorskiego 114, dz. nr 3772/82 na terenie parku obok Dzielnicowego O¶rodka Kultury w Paw³owie ( obok istniej±cego boiska wielofunkcyjnego).
b) Zagospodarowanie terenu w tym:
• komunikacja wewnêtrzna
• ³awka bez oparcia – 2szt.
• kosz na ¶mieci 40 l. – 1sz.
• Stojak na 5 rowerów - 2 szt.
• 1x tablica z regulaminem oraz informacj± nt. ZBO2023
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Czê¶æ III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
a) powtórzenie podobnych robót budowlanych ujêtych w przedmiocie zamówienia SWZ, których potrzeba wykonania wyniknê³a na etapie realizacji lub eksploatacji
Kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

Podstaw± wszczêcia procedury udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug i robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym w okresie 3 lat od daty podpisania niniejszej umowy na podstawie odrêbnej umowy bêdzie:
a) w trakcie realizacji robót objêtych niniejsz± umow±
-dostarczony Zamawiaj±cemu i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego protokó³ konieczno¶ci podpisany przez Kierownika robót , Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i Nadzór Autorski,
-przedmiar robót uzgodniony miêdzy Wykonawc± a Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzony przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
-kosztorys inwestorski opracowany przez Nadzór Inwestorski na podstawie w/w przedmiaru robót na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie,
b) po dokonaniu odbioru koñcowego przedmiotu umowy
przes³anie przez Zamawiaj±cego Wykonawcy zaproszenia do z³o¿enia oferty z okre¶lonym zakresem robót do wykonania.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi za wady i usterki i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Formularz oferty zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 4, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
UWAGA: Zapisy pkt 2-4 powy¿ej stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp
5.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
UWAGA: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: nie dotyczy.
7. Orygina³ dowodu ustanowienia wadium w postaci elektronicznej utworzonej przez Gwaranta tj. wystawcy gwarancji/porêczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy/ów wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2000,00 PLN (dwa tysi±ce z³otych);

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika, a Wykonawca sk³ada pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia –
dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza
siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w par. 15 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

C.D. z sekcji III pkt 3.6
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Oferta, za³±czniki do niej, a tak¿e inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobê posiadaj±c± odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci prawnych, udzielone przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pe³nomocnika.
11. Postêpowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem BZP.271.30.2023.JD Wykonawcy proszeni s± o powo³ywanie siê na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadz±cego postêpowanie.
12. Za datê przekazania o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê przetargow±.

Kwota, któr± wskazano w sekcji IV pkt 4.1.5. to warto¶æ szacunkowa netto zamówienia podstawowego. Warto¶æ zamówieñ podobnych: 50000,00 PLN netto

Termin wykonania zamówienia.
Zakoñczenie robót wraz z monta¿em wyposa¿enia i zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru koñcowego przedmiotu umowy nast±pi najpó¼niej w terminie do 5 miesiêcy od daty zawarcia umowy.

Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê zamówienia podstawowego kwotê 164 328,00 z³ brutto.

Dot. sekcji VIII pkt 8.1.):
Przez godzinê sk³adania ofert rozumie siê godzinê: 09:00:00

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych
przes³anek zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê stosuje siê art. 7 ust. 3 ww. ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.