Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168040/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Miejska w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369129529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@biblioteka.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; https://bip.biblioteka.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9792681e-0bc5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018568/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Elektroniczny dostęp do e-booków dla czytelników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168040/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[numeracja zgodna z SWZ]
5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zdalnego dostępu do wydawnictw elektronicznych dla czytelników Biblioteki Miejskiej w Łodzi.
5.2. Wykonawca powinien umożliwić dostęp do 10 mln. stron oferowanych wydawnictw.
5.3. Wykonawca powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 20 tys. tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 2 tys. tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie audiobook.
5.4. Wszystkie zaoferowane tytuły muszą być dostępne w języku polskim oraz mogą posiadać wersje w językach obcych.
5.5. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego połączenia internetowego.
5.6. Czytelnik musi mieć dostęp do zaoferowanych wydawnictw zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych w tym na czytnikach m. in. inkbook, pocketbook, amazon kindle.
5.7. Czytelnik biblioteki uzyska dostęp do wybranych tytułów za pomocą kodów dostępowych wydawanych czytelnikom biblioteki przez Zamawiającego. Ich miesięczna liczba musi być nieograniczona. Kody muszą być ważne maksymalnie 1 miesiąc.
5.8. Wszystkie udostępnione tytuły muszą być jednocześnie dostępne dla nielimitowanej liczby czytelników biblioteki.
5.9. Czytelnik musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego dostępu do każdego z zaoferowanych tytułów.
5.10. Zamawiający musi mieć dostęp do danych statystycznych dotyczących ilości udostępnionych czytelnikom tytułów oraz kodów dostępowych za okres minimum jednego miesiąca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legimi S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781460897
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 330
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-689
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków
- Świadczenie usługi zaprojektowania, wytworzenia, wdrożenia oraz wsparcia klastra o wysokiej dostępności dla baz danych PostgreSQL
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.