Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rumia Invest Park Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367085124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębogórska 148
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 883084230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rumiainvest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rumiainvest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rumiainvest1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cdd13ed-0e8c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.5 Inwestorzy zewnętrzni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.RIP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego podczas
realizowanego przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowe przygotowanie
terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”.
2) Zakres świadczenia usługi obejmuje kompleksowe wsparcie Zamawiającego, w szczególności zarządzanie i nadzór inwestorski, w tym usługi polegające na doradztwie Zamawiającemu przy
podejmowaniu przez niego decyzji organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych związanych z inwestycją, zabezpieczenia interesów oraz reprezentowania Zamawiającego wobec Wykonawcy lub Wykonawców robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 8 października 2021 r. z uwagi na brak ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie „Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”.Wobec powyższego dalsze prowadzenie powiązanego z nim postępowania na „Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych pod działalność przemysłowo-usługową w Rumi, w formule zaprojektuj i wybuduj”” jest obiektywnie niecelowe. Celem postępowania jest doprowadzenie do zawarcia umowy z wyłonionym w jego toku wykonawcą i cel ten w przypadku zaistnienia przesłanki z art. 255 pkt 5) zostaje zniweczony.
Zgodnie z art. 255 pkt 5) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Mickiewicza w Rumi".
- "Budowa sieci kablowych i słupów oświetleniowych na ulicach Łąkowej i Miłosza oraz placach rekreacyjnych przy ulicach Sędzickiego i Topolowej w Rumi"
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Nadzory inwestorskie branży elektrycznej dla "Budowy oświetlenia ulicznego w ul. Muszyńskiej" zad. inwest. pn. Doświetlenie przejść dla pieszych (...) na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem-Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku usługowego i zagospodarowanie terenu tj. wykonanie urządzeń budowlanych związanych z budynkiem BCN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.