eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96250f1a-cf8e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96250f1a-cf8e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019487/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366196,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bratianie.:
1. Samochód fabrycznie nowy nie starszy niż 2022 r.
2. Pojazd typu Pick-up (czterodrzwiowy) z podwójną kabiną przeznaczoną dla min. 5 osób
3. Skrzynia ładunkowa minimum 150 cm x 150 cm
4. Pojemność silnika min. 2200 cm3
5. Paliwo diesel
6. Norma spalin- Euro 6.2 dla pojazdów N1G
7. Masa całkowita do 3 500 kg
8. Ładowność pojazdu przed zabudową nie mniejsza niż 1000 kg
9. Moment obrotowy min 400 Nm
10. Moc silnika nie mniejsza niż 140 kw
11. Automatyczna skrzynia biegów ze sprzęgłem hydrokinetycznym (minimum 6 biegowa + wsteczny)
12. Zawieszenie osi przedniej pojazdu – niezależne, podwójne wahacze poprzeczne, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, stabilizator
13. Zawieszenie osi tylnej pojazdu – zależne (sztywny most, resory piórowe, amortyzatory teleskopowe)
14. Załączany manualnie przełącznik w kabinie kierowcy napęd na cztery koła (dołączany podczas jazdy napęd osi przedniej)
15. Blokada osi tylnej - załączany manualnie przycisk w kabinie kierowcy
16. Elektryczny podnośnik szyb (przód i tył)
17. Oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy
18. Centralny zamek
19.Kamera cofania
20. Klimatyzacja automatyczna
21. ABS
22. System kontroli trakcji
23. System stabilizacji toru jazdy
24. System stabilizacji toru jazdy przyczepy
25. System wspomagający ruszanie na wzniesieniu
26. Minimum dwie poduszki powietrzne – kierowcy i pasażera
27. Podgrzewane lusterka
28. Radio z ekranem multimedialnym min. 8 cali z zestawem głośnomówiącym
29. Parametry terenowe:
- prześwit minimum 200 mm
- głębokość brodzenia min. 650 mm
30. Hak holowniczy kulowy do przyczepy z hamulcem o DMC do 3500 kg + złącze elektryczne
31. Koło zapasowe z mocowaniem w pojeździe
32. Radiotelefon cyfrowy samochodowy– 1 kpl.
Radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz.
Antena radiotelefonu zamontowana na dachu kabiny.
33. Progi stalowe boczne zabezpieczające kabinę pojazdu podczas jazdy w terenie umożliwiające uniesienie pojazdu za pomocą podnośnika Hi- Lift
34. Belki dachowe bagażnikowe na kabinie i na hardtopie umożliwiające zamocowanie na obu bagażnikach sani do ratownictwa lodowego
35. Osłona rurowa lamp przednich
36. Poszerzenia błotników z tworzywa sztucznego
37. Wyciągarka elektryczna zamontowana w zderzaku przednim o sile uciągu min 5 ton z liną kompozytową minimum 25 m. Sterowanie za pomocą pilota przewodowego oraz dodatkowo pilot bezprzewodowy, włącznik główny, zabezpieczenie przeciążeniowe (elektryczne).
38. Zabudowa skrzyni ładunkowej typu hardtop, wykonana z aluminium. Wysokość do dachu kabiny, dostęp przez 3 klapy (tył, lewa, prawa strona). Klapy zamykane na klucz wyposażone w siłowniki gazowe do podtrzymywania klap po otwarciu. Minimalne obciążenie dachu zabudowy 80 kg. Oświetlenie wewnętrzne LED zamontowane pod sufitem, załączane włącznikiem dostępnym po otwarciu klapy tylnej. Oświetlenie pola pracy LED (lampy po bokach i do tyłu), włączane przyciskiem w kabinie kierowcy.
39. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne z głośnikiem o mocy min. 150 W umożliwiające podawanie komunikatów słownych. Lampa zespolona nisko profilowa LED świecąca w zakresie 360 stopni, dwie lampy kierunkowe niebieskie LED umieszczone z przodu w atrapie, dwie lampy kierunkowe niebieskie LED umieszczone z tyłu dwie na hardtopie. Lampy kierunkowe typu LED, głośnik o mocy min 150 W montowany pod atrapą lub w komorze silnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skarlinie obejmuje:
1. Samochód fabrycznie nowy nie starszy niż 2022r.
2. Pojemność silnika min. 2000 cm3
3. Paliwo diesel
4. Norma spalin- Euro 6.2 dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym
5. Masa całkowita do 3 500 kg
6. Moment obrotowy min 400 Nm
7. Moc silnika nie mniejsza niż 170 kM
8. Manualna skrzynia biegów skrzynia biegów (minimum 6 biegowa)
9 Pojazd wyposażony w kabinę jednomodułową czterodrzwiową w układzie miejsc 2+4
10. Napęd 4x4 + fabryczna mechaniczna blokada tylnego mostu
11. Ogumienie pojedyncze osi tylnej
12. Elektryczny podnośnik szyb (przód )
13. Ogrzewanie postojowe przedziału pasażerskiego
14. Centralny zamek
15.Oświetlenie do czytania mapy z pozycji dowódcy
16. Klimatyzacja automatyczna lub manualna
17. ABS
18. System kontroli trakcji
19. System stabilizacji toru jazdy
20. System wspomagający ruszanie na wzniesieniu
21. Minimum dwie poduszki powietrzne
22. Kierownica wielofunkcyjna
23. Radio z wejściem USB, SD i Bluetooth
24. Wymiary:
- wysokość maksymalnie 2,65 m
- długość maksymalnie 6,65 m
25. Hak holowniczy kulowy do przyczepy z hamulcem o DMC do 3500 kg + złącze elektryczne
26. Barierka między rzędami siedzeń
27. Siedzenia wyposażone w pokrowce łatwo zmywalne.
28. Komputer pokładowy
29. Centralny zamek sterowany z kluczyka
30. Halogeny przeciwmgielne z doświetleniem zakrętów
31. Reflektory główne wykonane w technologii Led
32.
- Belka LED na dachu z podświetlonym napisem STRAŻ
- Zestaw lamp kierunkowych naprzemiennych LED w grillu szt. 2
- Zestaw lamp kierunkowych naprzemiennych LED na bokach zabudowy
- Zestaw lamp (światło pozycyjne + błyskowe na tyle zabudowy
- Lampa ostrzegawcza LED na tylnej płaszczyźnie pojazdu
- Modulator Dźwięków ostrzegawczych z funkcją sterowania sygnalizacją
- Głośnik sygnałów ostrzegawczych
- Oznakowanie refleksyjne wszystkich płaszczyzn pojazdu
- Oznakowanie numerami operacyjnymi jednostki OSP
- Lampa ostrzegawcza typu (fala świetlna) na tyle pojazdu
33. Pojazd powinien być wyposażony w radiotelefon cyfrowy samochodowy – 1 kpl.
Radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz.
Antena radiotelefonu dostosowana do parametrów radiotelefonu zamontowana na dachu kabiny.
34. ZABUDOWA
- Kontenerowa, aluminiowa z ramą pośrednią
- Poszycie zewnętrzne z aluminium
- Poszycie wewnętrzne z aluminium
- 5 przestrzeni na skrytki w górnej części zabudowy
- Półki do przewozu sprzętu z regulacją wysokości
- Oświetlenie przedziałów skrytkowych w technologii Led
- Dach zabudowy wykonany w postaci podestu roboczego z zabezpieczeniem antypoślizgowym i oświetleniem LED.
- Oświetlenie robocze LED pola pracy w obrębie pojazdu (5 punktów).
- Żaluzje wykonane z aluminium wodo i pyłoszczelne z uchwytami rurkowymi, systemem wspomagania otwarcia zamykane kluczykiem.
- Drabinka wejściowa wykonana z rurek chromowanych w zabezpieczeniu antypoślizgowym.
- Poręcze dachowe wykonane z rurek chromowanych.
35. UKŁAD WODNO-PIANOWY:
- Zbiornik wodny wykonany z materiałów odpornych na korozję.
- Pojemność zbiornika 300 litrów z manualnym układem pomiarowym.
- Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na korozję, o pojemności 30 l.
- Agregat wysokociśnieniowy 50/40 wyposażony w silnik spalinowy z rozruchem elektrycznym , pompą membranową oraz linią wysokiego natarcia 60 m na zwijadle elektrycznym.
- Lanca wysokociśnieniowa z wysuwaną nakładką do podawania piany.
- Panel kontrolny pracy układu wodno-pianowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 203595,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Concept sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471846578

7.3.3) Ulica: al. gen. Władysława Andersa 591

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Zasada Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "PERFEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8881897163

7.3.4) Miejscowość: Nakonowo 9A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.