eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 w Hrubieszowie na budynek Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów wraz z przebudową, pozostała część nazwy w SWZ.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 w Hrubieszowie na budynek Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów wraz z przebudową, pozostała część nazwy w SWZ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846963500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rozwojlokalny@miasto.hrubieszow.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27aebb28-508c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 w Hrubieszowie na budynek Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów wraz z przebudową, pozostała część nazwy w SWZ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27aebb28-508c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRL.271.1.18.2023.MO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek dziennego domu pobytu dla seniorów wraz z przebudową. Budynek dwukondygnacyjny (parter i poddasze użytkowe), częściowo podpiwniczony.
2. Zakres prac:
1) Zakres prac:
• Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (min. iniekcji)
• Demontaż części stolarki okiennej i renowacja pozostałych.
• Demontaż istniejącej armatury sanitarnej i montaż nowej
• Demontaż istniejących gniazd, łączników i zniszczonej instalacji elektrycznej i montaż nowej instalacji elektrycznej
• Montaż opraw, żyrandoli, kinkietów oświetleniowych
• Rozbiórka niektórych istniejących ścian działowych,
• Budowa nowych ścian działowych,
• Wykonanie nowych otworów drzwiowych,
• Skucie tynku,
• Tynkowanie i malowanie ścian nowo wznoszonych,
• Zamurowanie niektórych istniejących otworów drzwiowych,
• Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• Renowacja 1 szt. drzwi zewnętrznych
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją,
• Wykonanie instalacji klimatyzacji,
• Wykonanie instalacji monitoringu,
• Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych,
• Zabezpieczenie do NRO istniejących schodów i barierek,
• Malowanie elewacji
• Demontaż i ponowny montaż okładziny kamiennej cokołowej
• Renowacja kominów
• Wykonanie nowych sufitów podwieszanych
• Przebudowa instalacji wod-kan,
• Budowa instalacji: systemu przyzywowego, instalacji telefonicznej, instalacji sieci strukturalnej, (LAN), elektrycznej,
2) Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje:
• Rozebranie opaski z kostki i ułożenie na nowo.
• Ułożenie nowego fragmentu kostki pod wydzielone miejsce dla OzN
• Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
• Montaż małej architektury
• Nowe nasadzenie zieleni
3) INSTALACJE:
· Przyłącze wodociągowe – istniejące z istniejącej sieci wodociągowej,
· Przyłącze kanalizacji sanitarnej – istniejące z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej
· Przyłącze ciepłownicze - istniejące z istniejącej sieci ciepłowniczej,
· Instalacja elektryczna - istniejące przyłącze,
· Przyłącze telekomunikacyjne – istniejące z istniejącej sieci telekomunikacyjnej,
· Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej – projektowana do sieci kanalizacji deszczowej miejskiej.
· Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr. A/1299 na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zamościu z dnia 13.09.1977r. znak KL.IV-534-8/77 i podlega szczególnej ochronie konserwatorskiej. Działka nr 440, 439/4, 445/15 zlokalizowane są na terenie objętym Miejskim Planem Zagospodarowania Przestrzennego Śródmieścia Hrubieszowa zatwierdzonym Uchwałą Nr XIV/98/2011 Rady Miejskiej w Hrubieszowie. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781999,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964271,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1781999,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "RM" Roman Momot (F.U.H. RM Roman Momot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9391118546

7.3.3) Ulica: 9 Pułku Artylerii Ciężkiej 27

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1781999,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.