eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa wyposażenia do Żłobka nr 17 w Bydgoszczy w ramach projektu: Bydgoskie Żłobki Plus 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Żłobka nr 17 w Bydgoszczy w ramach projektu: Bydgoskie Żłobki Plus 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091603905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrobrego 14

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-047

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 322 48 40

1.5.8.) Numer faksu: 52 322 48 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aldona.januszewska@zlobkibydgoskie.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobkibydgoskie.lo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do Żłobka nr 17 w Bydgoszczy w ramach projektu: Bydgoskie Żłobki Plus 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e1aa44-281d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowani: Nr RPKP.08.04.02-04-0047/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz.
U.z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji
umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w
rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w
formacie .pdf5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 2.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.3. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).4. Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym
postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w
Rozdziale XII i XIII. 5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie
poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.6.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce
“Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki
„Wiadomości – wiadomości prywatne”.7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z
wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w
SWZ.8. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie
informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie i formularza Wyślij wiadomość.9. W sytuacjach
awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie, Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres wzp@um.bydgoszcz.pl, z zastrzeżeniem że
Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem
Platformy Zakupowej10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako
załączniki.11. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień,
zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 12. Oferta powinna być:1)
sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,2) złożona przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem strony platformazakupowa.pl,3) podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie podstawowe pomieszczeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, instalację w sieci, przeszkolenie, asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uzupełnienie wyposażenia kuchni. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, instalację w sieci, przeszkolenie, asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe wyposażenie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, instalację w sieci, przeszkolenie, asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabawki, pomoce dydaktyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt komputerowy i programy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt HiFi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, instalację w sieci, przeszkolenie, asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy związanej z wyposażeniem budynku użyteczności publicznej (np. szkoły, przedszkola, żłobka) w sprzęt zgodny z przedmiotem zamówienia, dla każdego pakietu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, zał. Nr 3. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r, o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2002 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zał. Nr 4. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,, na zasadach określonych w art. 118 uPzp”, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 3 niniejszego Rozdziału, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1).Ofertę składa się na formularzu ofertowym (wg wzoru zamawiającego). Wraz z ofertą
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(wg wzoru Zamawiającego),
Informacje zawarte w oświadczeniu jw. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie jw.
składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie udziału w postępowaniu.
2) *pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
3) *zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) *oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeśli dotyczy),
5) *oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (jeśli
dotyczy).
6) certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – (w przypadku produktów gotowych należy dostarczyć dokument dot. konkretnego produktu, a w przypadku gdy np. wyposażenie meblowe przeznaczone dla dzieci będzie wykonane na zamówienie - tj. nie jest produktem gotowym – należy przedstawić dokument dot. głównych materiałów, z których wyposażenie będzie wykonane, w zakresie: płyta, klej, tapicerka – jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
(np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):
1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. łącznie muszą dysponować doświadczeniem określonym w Rozdziale XXI pkt. 2 SWZ,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 uPzp (pkt. 13 ppkt 5 niniejszego Rozdziału SWZ),
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (pkt 13 ppkt 1 niniejszego
Rozdziału SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych art. 455
ust. 1 i 2 uPzp, w tym w przypadkach:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia lub świadczenie stron,
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w
wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności zmiany zakresu lub metody wykonywania
przedmiotu umowy,
4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/zlobki_bydgoskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

. O wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba
uzyskanych punktów, tj. C+R

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.