eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Modernizacja filtrów stacji uzdatniania wody w Harbutowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja filtrów stacji uzdatniania wody w Harbutowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-544c694d-cd43-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja filtrów stacji uzdatniania wody w Harbutowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544c694d-cd43-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja filtrów Stacji Uzdatniania Wody w Harbutowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja filtrów Stacji Uzdatniania Wody w Harbutowicach.
2. Stan Istniejący:
a) Ilość filtrów: 3
b) Powierzchnia jednej komory filtracyjnej: 5,0 [m2]
c) Typdrenażu: TETRA LP „BLOCK”
d) Typ nakładki: Laser SHIELD
3. Zakres oferty:
1) Wykonanie projektu technicznego.
2) Montaż w istniejących trzech komorach filtracyjnych prefabrykowanego segmentowego drenażu, składającego się z pojedynczych modułów, łączonych
w równolegle układane ciągi. Ułożenie drenażu bezpośrednio na dnie komory. Dostosowanie konstrukcyjne istniejącej komory filtracyjnej, do potrzeb nowego drenażu wg poniższych wymagań:
a) materiał modułu - twardy polietylen o dużej gęstości (PEHD),
b) nakładka drenażowa tworzywowa, z jednorodną szczeliną (szerokość szczeliny 0,2 mm),
Nie dopuszcza się innych typów nakładek.
c) moduły drenażu ułożone jeden za drugim i połączone mechanicznie
z użyciem uszczelki lub zaprawy na bazie cementu portlandzkiego oraz piasku aby utworzyć jednolitą powierzchnię (ciągłe drenażowe laterale), o długości równej w przybliżeniu długości/szerokości komory filtra,
d) system drenażowy powinien umożliwiać łatwy montaż poszczególnych elementów (np. typu zatrzaskowego) oraz łatwy do wykonania montaż całego systemu w komorze filtra (np. za pomocą kotew). Wszystkie elementy systemu drenażowego przewidziane są po stronie wykonawcy(kotwy, uszczelnienia, zaślepki końcowe, wsporniki, elementy konstrukcji i mocowania, i inne niezbędne). Dodatkowe elementy montażowe wykonane ze stali nierdzewnej w gat. min. 1.4404 wg PN-EN 10088-1:2014-12 (316L wg AISI),
e) połączenie modułów z uszczelnieniem gwarantującym gazo i wodoszczelność,
f) drenaż powinien posiadać atest PZH dla stosowania przy uzdatnianiu wody przeznaczonej do spożycia,
g) konstrukcja drenażu dostosowana do bezpośredniego stosowania istniejącej piaskowej warstwy filtracyjnej (bez żwirowej warstwy podtrzymującej),
h) konstrukcja drenażu i sposób jego zabudowy w filtrze powinien zapewniać eliminację martwych stref w czasie filtracji oraz płukania złoża powietrzem
i wodą,
i) konstrukcja poszczególnych segmentów drenażu składająca się
z wewnętrznych kanałów z otworami umożliwiająca równomierne rozprowadzenie powietrza i wody do płukania na całej powierzchni filtra,
j) dreny układane bezpośrednio na dnie komory filtra, całkowicie wypełniające powierzchnię dna komory,
k) zaproponowany drenaż powinien stanowić jeden system dostarczony przez Producenta wraz z elementami połączeniowymi (krótkimi drenami montażowymi) i elementami mocowania modułów do podłoża.

Kompletny system drenażu i nakładki powinien podlegać kontroli jakości w fabryce producenta.

UWAGA: po wykonaniu montażu drenażu należy dokonać sprawdzenia równomierności rozprowadzania mediów do płukania oraz rozkładu ciśnień wody płuczącej na każdym filtrze w obecności przedstawiciela Producenta i Zamawiającego. Zaleca się, aby nierównomierność rozdziału mediów nie była większa niż:
a) ±5% w przypadku wody,
b) ±10% w przypadku powietrza.

Przed przystąpieniem do zasypu filtra złożem filtracyjnym należy wykonać badania bakteriologiczne (w zakresie bakterii gr. Coli, E. Coli, Enterokoków) wody po przeprowadzonych próbach wodno-powietrznych drenażu.
3. Wylanie ściany zamykającej komorę i wykończenie przepustów.
4. Roboty technologiczne w komorach filtracyjnych:
a) usunięcie złoża z trzech komór filtracyjnych,
b) demontaż istniejącego systemu drenażowego wraz z utylizacją i przekazaniem karty odpadu,
c) montaż nowego systemu drenażowego,
d) dostawa masy katalitycznej i zasyp nowego złoża filtracyjnego piaskowo-antracytowego w następującej ilości:
- antracyt, wysokość warstwy: 0,3 m, 4,5 [m2],
- złoże piaskowe o uziarnieniu 0,5 – 1,0 [mm],wysokość warstwy: 0,9 m, 13,5 [m2],
- masa katalityczna o uziarnieniu 0,5 – 1,5 [mm], wysokość warstwy: 0,2 m, 3,0 [m2].
e) usunięcie istniejącej powłoki na ścianach w komorach filtracyjnych,
f) uzupełnienie ubytków betonu,
g) zabezpieczenie obecnego betonu
h) wykonanie nowej warstwy hydroizolacyjnej
i) wylanie ściany zamykającej komorę i wykończenie przepustów
5. Wykonanie płukania złoża filtracyjnego.
6. Wykonanie dezynfekcji świeżego złoża filtracyjnego podchlorynem sodu około
14 % w dawce uzgodnionej z Zamawiającym.
7. Przeprowadzenie próby rozruchu, rozruchu i uruchomienia w porozumieniu
z Zamawiającym.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
9. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45252126-7 Roboty budowlane z zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej;
42912330-4 Aparatura do oczyszczania wody
10. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni ( tj. osoby zajmujące się operowaniem sprzętem budowlanym, osoby wykonujące prace fizyczne) z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA SEEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132855584

7.3.3) Ulica: Siennicka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-394

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.