eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Konin: Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 200225 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia składa się z 19 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: a) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające zgodność parametrów i zgodność z normą EN ISO 11 607-1 i ISO 11 607-2 PN EN 868 oraz oświadczenie producenta folii o zgodności z normami PNEN 868-3, PNEN 868-5 - dla pakietu nr 1, b) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające poszczególne parametry: wytrzymałościowe i zgodności z normą ISO 11607-1, PN EN 868 cz 1i2 - dla pakietu nr 2 poz. od 1 do 4, c) odpowiednie certyfikaty dla papieru biodegradowalnego o okresie utrzymania jałowości 180 dni. Bez celulozy - dla pakietu nr 2 poz. 5 i 6, d) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające poszczególne parametry: wytrzymałościowe i zgodności z normą PN EN 868-2 - dla pakietu nr 2 poz. od 7 do 10, e) oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140 lub PN EN ISO 15882- dla pakietów nr 8 i 11, f) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (ulotki, katalogi, opisy, foldery itp. z oznaczeniem nr katalogowego), g) próbki: w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki dla: -pakietu nr 1, poz. od 1 do 22 - Zamawiający wymaga próbek w ilości po jednej sztuce torebki papierowo - foliowej z każdego rozmiaru; -pakietu nr 1, poz. od 23 do 38- Zamawiający wymaga próbek w ilości - 3mb każdego rozmiaru rękawów do sterylizacji; -pakietów nr od 2 do 19- Zamawiający wymaga próbek w ilości 1 sztuki asortymentu dla poszczególnej pozycji w pakiecie. Zamawiający wymaga aby próbki były opisane (nr pakietu i nr pozycji), a także zawierały wykaz załączonych próbek.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, pokój 3/14, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1, Lp., Nazwa asortymentu, Rozmiar (mm), Ilość sztuk: 1. torba pap-fol., 50 x 200, 24 000; 2. torba pap-fol., 50 x 250, 14 000; 3. torba pap-fol., 75 x 150, 29 000; 4. torba pap-fol., 75 x 200, 18 000; 5. torba pap-fol., 75 x 250, 21 000; 6. torba pap-fol., 75 x 300, 20 000; 7. torba pap-fol., 100 x 150, 160 000; 8. torba pap-fol., 100 x 200, 75 000; 9. torba pap-fol., 100 x 250, 50 000; 10. torba pap-fol., 100 x 300, 26 000; 11. torba pap-fol., 100 x 350, 3 000; 12. torba pap-fol., 100 x 400, 36 000; 13. torba pap-fol., 120 x 200, 60 000; 14. torba pap-fol., 150 x 200, 200 000; 15. torba pap-fol., 150 x 250, 34 000; 16. torba pap-fol., 150 x 300, 60 000; 17. torba pap-fol., 150 x 350, 30 000; 18. torba pap-fol., 150 x 400, 20 000; 19. torba pap-fol., 200 x 50 x 500, 4 000; 20. torba pap-fol., 150 x 50 x 450, 15 000; 21. torba pap-fol., 150 x 50 x 400, 10 000; 22. torba samop., 200 x 350, 24 000; 23. rękaw pap-fol. -rolka200m, 50, 10; 24. rękaw pap-fol., 75, 20; 25. rękaw pap-fol., 100, 20; 26. rękaw pap-fol., 120, 20; 27. rękaw pap-fol., 150, 15; 28.rękaw pap-fol., 200, 20; 29. rękaw pap-fol., 250, 30; 30. rękaw pap-fol., 300, 20; 31. rękaw pap-fol., 350, 15; 32. rękaw pap-fol., 400, 10; 33. rękaw pap-fol. -rolka100m, 150 x 50, 10; 34. rękaw pap-fol., 200 x 60, 10; 35. rękaw pap-fol., 250 x 60, 10; 36. rękaw pap-fol., 300 x 80, 5; 37. rękaw pap-fol., 350 x 80, 32; 38. rękaw pap-fol., 400 x 80, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2, Lp., Nazwa asortymentu, Rozmiar (mm), Ilość sztuk: 1. Papier krepowy, 1200 x 1200, 7 000; 2. Papier krepowy, 1000 x 1000, 6 000; 3. Papier krepowy, 900 x 900, 1 000; 4.Papier krepowy, 750 x 750, 500; 5. Papier krepowy z gwarancją sterylnośći180dni, 1200 x 1200, 800; 6. Papier krepowy z gwarancją sterylnośći180dni, 1000 x 1000, 500; 7. Włóknina 60g/m, 1200 x 1200, 1 600; 8. Włóknina 60g/m, 1000 x 1000, 2300; 9. Włóknina 60g/m, 900 x 900, 1200; 10. Włóknina 60g/m, 750 x 750, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Taśma testowa [S] 19 mm, ROLKA, 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Taśma neutralna 19 mm, ROLKA , 250. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Etykiety samoprzylepne S, ROLKA-500SZT, 200; 2.Metkownica, szt, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Pakiet B&D 134/3.5, szt, 1 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Wskaźnik chemiczny S KL.4, szt, 65 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Wskaźnik emulacyjnyS kl.6 134/7 121/20, szt, 1 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Ampułkowy wskażnik biologiczny 24 h -S, szt, 1 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Ampułkowy wskaźnik biologiczny1h-S, szt, 200. 2.Inkubator 1h-S, szt, 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test wieloparametrowy-F, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Test biologiczny-F, szt, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Test mycia mechanicznego, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test mycia termicznego, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość:1.Test kontroli zgrzewu, szt, 250. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Sporal A- test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną, szt, 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Sporal S- test biologiczny procesu sterylizacji suchym, gorącym powietrzem, szt, 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test biologiczny do komory dezynfekcyjnej, szt, 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Plomby, szt, 7000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.