Og³oszenie z dnia 2024-02-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00302650/01 - Wynik z dnia 2024-04-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont p³ytki odbojowej i schodów zewnêtrznych przy budynku administracyjnym – Baza Materia³owa w Brzozowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PODKARPACKI ZARZ¡D DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-¯eleñskiego 19A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zamawiaj±cy jest jednostk± organizacyjn± wykonuj±ca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont p³ytki odbojowej i schodów zewnêtrznych przy budynku administracyjnym – Baza Materia³owa w Brzozowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60d3e72f-d6f7-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00225688
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.26 Remont p³ytki odbojowej wokó³ budynku oraz chodnika na BM Brzozów
1.1.27 Remont stalowych schodów zewnêtrznych przy budynku biurowo - gara¿owym na BM Brzozów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60d3e72f-d6f7-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60d3e72f-d6f7-11ee-8305-7e4937eb936d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Instrukcja dla Wykonawców – ROZDZIA£ I SWZ pkt 14
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zamieszcza poni¿ej, ¿e Klauzulê informacyjn± z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Województwo Podkarpackie - Podkarpacki Zarz±d Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya ¯eleñskiego 19a, 35-105 Rzeszów;
2.Inspektorem ochrony danych osobowych w PZDW jest Pan Jakub Baraniewski (e mail:iod@pzdw.pl);
3.Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4.Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy ustawy Pzp;
5. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7.W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
(Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zamawiaj±cy, jako administrator danych osobowych w rozumieniu Ogólnego Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych, przewiduje powierzenie przetwarzania danych osobowych wykonawcy, na podstawie postanowieñ umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy i wymaga od wykonawcy przestrzegania tych postanowieñ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/19/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja robót dotyczy remontu:
- p³ytki odbojowej wokó³ budynku poprzez demonta¿ starej kostki wraz z obrze¿ami oraz odwóz na sk³adowisko wraz z utylizacj±
- metalowych schodów zewnêtrznych poprzez oczyszczenie z³uszczaj±cej siê farby oraz wykonanie malowania natryskowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Do¶wiadczenie wykonawcy:Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e w zakresie robót budowalnych w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie) wykona³ min. 1 budowê lub remont nawierzchni brukowej o pow.: min. 50 m2.
Zamawiaj±cy wymaga, aby ww. zakres by³ wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.
Poprzez sformu³owania:
- „budowa”
- „remont”
Zamawiaj±cy rozumie definicje zgodne z okre¶lonymi w „Ustawie Prawo budowlane”.
b) Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
Kierownik robót – 1 osoba
Kwalifikacje:
Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej wydane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Do¶wiadczenie:
Osoba ta musi posiadaæ
- minimum 24 m-ce do¶wiadczenia w pe³nieniu funkcji Kierownika Robót Budowlanych. Okres ten musi zawieraæ siê w okresie posiadania uprawnieñ
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie przedmiotowej funkcji w zakresie objêtym umow±;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie przewiduje wprowadzenia przedmiotowych ¶rodków dowodowych .5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofert± na formularzu ofertowym jest zobowi±zany z³o¿yæ:a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp);
c) kosztorys ofertowy
d) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (je¿eli dotyczy);
e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
f) o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (je¿eli dotyczy tj. Konsorcja, Spó³ki cywilne)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi (w zale¿no¶ci od tego co jest przedmiotem postêpowania) wykonaj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiaj±cy nie przewiduje zmian które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60d3e72f-d6f7-11ee-8305-7e4937eb936d
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku podjêcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiaj±cy dzia³aj±c z mocy art. 288 ust. 1 Pzp ograniczy liczbê wykonawców zaproszonych do negocjacji do trzech Wykonawców (odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia), którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu i zgodnie z rankingiem ofert uzyskaj± najwiêksz± liczbê punktów (oferty przedstawiaj± najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert).SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.Wykluczenie, o którym mowa, nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wyposa¿enia warsztatowego dla Wydzia³u Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dzier¿awa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostaw± materia³ów ekspl. do tych urz±dzeñ oraz dostawa materia³ów ekspl. na urz±dzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesiêcy
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowc± w celu ¶wiadczenia us³ug przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonuj±cych w m. Nisko.
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej w budynku DPS przy ul. Powstañców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- US£UGA POLEGAJ¡CA NA ORGANIZACJI PODKARPACKICH TARGÓW EKONOMII SPO£ECZNEJ
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBI¦iA - budowa kontenerów badawczych
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i s³abopr±dowej w Zespole Szkó³ Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zak±tek 2
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj miête do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposa¿enia"
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marsza³ka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji po¿aru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.