eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola Nr 2 z grupami integracyjnymi w Rykach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola Nr 2 z grupami integracyjnymi w Rykach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8657 110

1.5.8.) Numer faksu: 81 8657 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umryki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola Nr 2 z grupami integracyjnymi w Rykach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1eff8f3-b736-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022521/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola Nr 2 z grupami integracyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. ; Zamówienie w zakresie dostawy i montażu windy współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej: 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.1 Edukacja przedszkolna R P O Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116334/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola Nr 2 z grupami integracyjnymi w Rykach”.
2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Samorządowego Przedszkola nr 2 z grupami integracyjnymi im. M. Kownackiej w Rykach. Projekt zakłada nadbudowę części budynku o jedną kondygnację, rozbudowę o klatkę schodową i windę oraz częściową przebudowę układu wewnętrznego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów sanitarnych i ppoż.
3. Inwestycja obejmuje w szczególności rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku w następującym zakresie: nadbudowę o 1 kondygnację części 2-kondygnacyjnej budynku, częściową nadbudowę części parterowej budynku, rozbudowę budynku o klatkę schodową z szybem windowym, przebudowę wewnętrznej klatki schodowej, przebudowę części wewnętrznego układu funkcjonalnego w celu dostosowania do zmian wynikających z proj. ww. prac oraz do aktualnych przepisów sanitarnych i ppoż.; Budynek w docelowym kształcie posiadać będzie 3 kondygnacje nadziemne, przykrycie dachem jednospadowym, wymiary poziome 18,32 x 43,26 m, maks. wysokość 12,33 m;

Urządzenia budowlane związane z obiektem budowlanym - w ramach planowanej inwestycji przewiduje się zmianę przebiegu fragmentu przyłącza kanalizacji sanitarnej, bezpośrednio przy budynku, w miejscu planowanej rozbudowy o klatkę schodową. Projektuje się również separator tłuszczu z kanalizacją technologiczną kuchni, która zostanie włączona do istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej przy budynku. Rozbiórce ulegnie podest przed wejściem do budynku wraz z zadaszeniem i pochylnią dla niepełnosprawnych – w ich miejsce powstanie klatka schodowa i winda. Przewiduje się również rozbiórkę wiaty śmietnikowej ze względu na jej położenie niezgodne z obowiązującymi przepisami – w jej miejsce projektuje się miejsce ustawienia kontenerów na odpady stałe. Rozebrane zostaną schody ewakuacyjne stalowe prowadzące na 1 piętro – schody, ze względu na zmiany układu komunikacji wewnętrznej i ewakuacji ppoż. (są zbędne dla funkcjonowania budynku w docelowym kształcie).

Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków - ścieki odprowadzane są do sieci miejskiej. Projekt zakłada wykonanie separatora tłuszczu z kanalizacją technologiczną kuchni i włączenie jej do istniejącej kanalizacji przy budynku, przebudowie ulegnie również fragment przyłącza kanalizacji sanitarnej przy budynku, na działce inwestora w miejscu dobudowanej klatki schodowej.

Układ komunikacyjny - budynek przedszkola obsługiwany jest 3 istniejącymi zjazdami z ulicy Wspólnej, przy 2 z nich (poza zakresem opracowania) znajduje się plac postojowy obsługujący przedszkole. Na działce przy budynku istnieje chodnik i ciąg pieszo jezdny do budynku – projekt zakłada uporządkowanie istniejących nawierzchni w obrębie planowanej rozbudowy oraz utworzenie dwóch miejsc postojowych dla niepełnosprawnych bezpośrednio przy budynku. W ramach prac budowlanych związanych z układem komunikacyjnym przewidziano: usunięcie istniejącej nawierzchni asfaltowej na ciągu pieszo jezdnym przy budynku, wytyczenie zmienionego przebiegu ww. ciągu, wykonanie podbudowy na fragmencie stanowiącym wcześniej trawnik; brzegi ciągu pieszo jezdnego wykończone krawężnikami na ławie betonowej z oporem; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie podestu z fragmentem chodnika wraz ze schodami; podest, schody i chodnik otoczone palisadą betonową układaną na ławie betonowej z oporem, wysokość palisady dostosowana do zmiennych wysokości nawierzchni ponad poziom ciągu pieszo jezdnego, podest, schody i część chodnika wyposażone w balustrady stalowe z pochwytem.

Dane dotyczące warunków ochrony przeciwpożarowej - droga pożarowa: parametry drogi pożarowej spełnia ulica Żytnia i Wspólna. Przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru: dla przedmiotowego budynku wymagana ilość wody do zewnętrznego gaszenia pożaru to dwa hydranty o łącznej wydajności 20 dm3/s; Z powodu braku hydrantu w sąsiedztwie budynku zaprojektowano dwa hydranty na sieci miejskiej: w pasie drogowym ul. Żytniej (po przeciwnej stronie ulicy) oraz przy ul. Wspólnej;

Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia zabudowy projektowana (w ramach rozbudowy, dodatkowa) – 33,06 m²,
- powierzchnia zabudowy istniejąca – 568,28 m²,
- powierzchnia dróg, placów, parkingów i chodników – 1 395,16 m²,
- powierzchnia terenów biologicznie czynnych – 4 027,50 m²;

Parametry charakterystyczne - parametry budynku po rozbudowie:
- powierzchnia zabudowy – 601,34 m2,
- powierzchnia całkowita – 1 399,43 m2,
- kubatura – 4 120,0 m3;

Projekt przewiduje nadbudowę piętrowej części budynku o dodatkową kondygnację – 2 piętro. W ramach projektu zostanie nadbudowany fragment części parterowej budynku od strony wschodniej. Od strony zachodniej projektuje się uzupełnienia fragmentu piętra pod obrys nadbudowy piętra 2. Od strony północnej zaprojektowano rozbudowę o klatkę schodową łączącą wszystkie kondygnacje nadziemne. Przy klatce zaprojektowano windę z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne.

Winda hydrauliczna - z kabiną o wymiarach 140x110 cm, dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Winda zostanie zamontowana w oddylatowanym szybie żelbetowym. Maszynownia, w postaci szafy sterowej, umieszczona będzie w wydzielonym pomieszczeniu w obrębie klatki schodowej.
Zamawiający informuje, iż Wykonawca musi wycenić odrębnie w formularzu ofertowym pozycję pn. dostawa i montaż windy hydraulicznej.

Dźwig osobowy – parametry:
• typ osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach
inwalidzkich z osobą towarzyszącą,
• napęd hydrauliczny z urządzeniem zapewniającym łagodny start i zatrzymanie i funkcją
automatycznego zjazdu awaryjnego po zaniku napięcia z otwarciem drzwi,
• udźwig 630 kg lub 8 osób,
• ilość przystanków 3,
• ilość dojść do dźwigu 3,
• prędkość podnoszenia 0,4÷0,6 m/s,
• wysokość podnoszenia ok. 6,35 m,
• nadszybie: min. 3400 mm tj. odległość pionowa mierzona między poziomem posadzki najwyższego przystanku w stanie „na gotowo”, a dolną częścią stropu,
• podszybie: min. 1100 mm tj. odległość pionowa mierzona między poziomem posadzki najniższego przystanku a dnem szybu w stanie „na gotowo”,
• szyb żelbetowy monolityczny,
• wymiary szybu (wew.) min. 1550 x 1750 mm,
• maszynownia poza szybem, w szafie prefabrykowanej,
• kabina: nieprzelotowa, panele ścienne wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, sufit z
zabudowanym oświetleniem LED, panel dyspozycji wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskami z grafiką Braille’a, przycisk ALARM wraz z łącznością dwukierunkową ze służbami ratowniczymi, wskaźnik przeciążenia, poręcz, lustro, piętrowskazywacz, strzałki kierunku jazdy, podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, oświetlenie awaryjne dwugodzinne, wentylator, zjazd pożarowy,
• wymiary kabiny 1100 x 1400 mm,
• drzwi kabinowe: automatyczne teleskopowe, 2-panelowe, o wymiarach 900 x 2000 mm, wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, zabezpieczone kurtyną świetlną,
• drzwi szybowe: automatyczne teleskopowe, 2-panelowe, o wymiarach 900 x 2000 mm, wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, bez odporności ogniowej,
• kasety wezwań: pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, przyciski umieszczone w ościeżnicy drzwi szybowych na wysokości umożliwiającej obsługę przez osoby niepełnosprawne,
• inne wyposażenia: piętrowskazywacz oraz strzałki kierunku jazdy na każdym przystanku, informacja głosowa, połączenie ze służbami ratowniczymi za pomocą linii analogowej,
• sterowanie mikroprocesorowe, zbiorczość "dół",
• zasilanie 400V/50Hz.

Zakres zamówienia obejmuje również dostawę i montaż podstawowych elementów wyposażenia (sanitariaty, zapl. kuchenne, osłony grzejników i kurtyny powietrzne) – zg. z dokumentacją projektową i przedmiarami robót;

UWAGA (1)!
Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje dostawy i ew. montażu wskazanych w dokumentacji projektowej elementów wyposażenia meblowego (tj. szafek BHP, stołów i krzeseł w pomieszczeniach socjalnych, szafek kuchennych oraz zlewozmywaków z armaturą mocowanych na szafkach), a także urządzeń wchodzących w skład wyposażenia gabinetu pielęgniarki (leżanki, lampy bakteriobójczej i bezcieniowej, szafki, parawanu, biurka, krzeseł) – pozycje te zostały wykreślone z przedmiaru robót branży budowlanej (chodzi o poz. nr 216, 222, 223, 224, 225, 226, 227) i w zw. z tym NIE WCHODZĄ one w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (nie podlegają wycenie w ramach składanych ofert).

UWAGA (2)!
Postępowanie nie obejmuje wskazanych w dokumentacji projektowej jako OPCJONALNE rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii (tzw. OZE), tzn. montażu pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych – są one przewidziane do ew. realizacji w II. etapie realizacji inwestycji i w zw. z tym NIE WCHODZĄ w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe

34920000-2 - Sprzęt drogowy

42416130-5 - Windy mechaniczne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7244123,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9111533,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.