Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172420019
1.5.8.) Numer faksu: 172427628
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekrtetariat@zslchrobry.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zslchrobry.lezajsk.pl/bip/index.php/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b0def6-1537-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.ZSL.260.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234447,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w ramach zadania pn. Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku,w podziale na części:
Część nr 1 - „Dostawa sprzętu komputerowego”
Część nr 2 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 3 – „Wykonanie instalacji elektrycznej i sieciowej”
Część nr 4 – „Meble”
Wyposażona zostanie sale dydaktyczna zlokalizowana na drugim piętrze w Zespole Szkól Licealnych w Leżajsku.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 154690 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w ramach zadania pn. Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku,w podziale na części:
Część nr 1 - „Dostawa sprzętu komputerowego”
Część nr 2 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 3 – „Wykonanie instalacji elektrycznej i sieciowej”
Część nr 4 – „Meble”
Wyposażona zostanie sale dydaktyczna zlokalizowana na drugim piętrze w Zespole Szkól Licealnych w Leżajsku.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 8996,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w ramach zadania pn. Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku,w podziale na części:
Część nr 1 - „Dostawa sprzętu komputerowego”
Część nr 2 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 3 – „Wykonanie instalacji elektrycznej i sieciowej”
Część nr 4 – „Meble”
Wyposażona zostanie sale dydaktyczna zlokalizowana na drugim piętrze w Zespole Szkól Licealnych w Leżajsku.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 45600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w ramach zadania pn. Wyposażenie i modernizacja sali komputerowej do prowadzenia zajęć w ramach realizacji „Programu CYBER.MIL z klasą” w Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku,w podziale na części:
Część nr 1 - „Dostawa sprzętu komputerowego”
Część nr 2 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 3 – „Wykonanie instalacji elektrycznej i sieciowej”
Część nr 4 – „Meble”
Wyposażona zostanie sale dydaktyczna zlokalizowana na drugim piętrze w Zespole Szkól Licealnych w Leżajsku.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39151300-8 - Meble modułowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268539,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268539,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268539,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7555 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7555 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7555 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Warzybok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691683340
7.3.3) Ulica: Siedliska 422
7.3.4) Miejscowość: Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7555 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46570,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Warzybok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691683340
7.3.3) Ulica: Siedliska 422
7.3.4) Miejscowość: Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10615,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15265,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10615,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Perfekt Ryszard Kordas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690344720
7.3.3) Ulica: Kosina 465
7.3.4) Miejscowość: Kosina
7.3.5) Kod pocztowy: 37-112
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10615,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Grodzisko Górne, Wólka Grodziska
- Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 104670R w miejscowości Przychojec w km 0+562 - 1+245
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa mebli
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Cekcyn do obiektów będących własnością gminy
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.