eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Oznakowanie poziome dróg w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oznakowanie poziome dróg w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/727885

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oznakowanie poziome dróg w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def8e1b9-b6bd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Oznakowanie poziome dróg w zarządzie ZDiZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 977214,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje odnowienie/wymalowanie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach wojewódzkich będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni i zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:
-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.1 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - oznakowania poziomego dróg - część 1
-Załącznik nr 8a – Wzór umowy.

Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Z uwagi na pracę pojazdów służących do oczyszczania ulic (polewaczki oraz zamiatarki), należy dostosować swój plan robót do harmonogramów wynikających z umów na ww. czynności.
Lista ulic, fragmentów ulic oraz elementów oznakowania podlegających wyłączeniu z odtwarzania oznakowania zostanie przekazana wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia lista ulic może być rozszerzana.
Lista stanowisk zastrzeżonych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełniania przedłożonej listy nie później niż na 14 dni przed planowanym zakończeniem robót. Powierzchnia tego uzupełnienia nie może być większa jak 33% pierwotnego zakresu robót. Po zakończeniu robót należy dostarczyć Zamawiającemu szablony znaków P-23, P-23mini i P-26 oraz P-27 (po 1 szt. wykonanej z trwałych materiałów) wykorzystane do realizacji zamówienia. Wzory szablonów powinny być zgodne z wzorami używanymi dla II części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 186014,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 obejmuje odnowienie /wymalowanie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni i zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni.
Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje wykonanie oznakowania znajdującego się na wlotach dróg powiatowych i gminnych w obrębach skrzyżowań z drogami wyższych kategorii. Przedmiotem tej części zamówienia nie jest natomiast oznakowanie znajdujące się na zjazdach i połączeniach dróg wewnętrznych z drogami krajowymi i wojewódzkimi.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:
-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.2 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - oznakowania poziomego dróg - część 2
-Załącznik nr 8b – Wzór umowy.

Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym na drogach powiatowych oraz na wlotach dróg gminnych na skrzyżowaniach z drogami krajowymi i wojewódzkimi, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego.
Lista ulic, fragmentów ulic oraz elementów oznakowania podlegających wyłączeniu z odtwarzania oznakowania zostanie przekazana wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia lista ulic może być rozszerzana.
Lista stanowisk zastrzeżonych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełniania przedłożonej listy nie później niż na 14 dni przed planowanym zakończeniem robót. Powierzchnia tego uzupełnienia nie może być większa jak 5% pierwotnego zakresu robót. Po zakończeniu robót należy dostarczyć Zamawiającemu szablony znaków P-23, P-23mini i P-26 oraz P-27 (po 1 szt. wykonanej z trwałych materiałów) wykorzystane do realizacji zamówienia. Wzory szablonów powinny być zgodne z wzorami używanymi dla I części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 791200,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196567,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233482,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196567,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290

7.3.3) Ulica: Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - Udostępnienie potencjału kadrowego i sprzętu technicznego – wykonanie części oznakowania poziomego

ONDE S.A., Wapienna 40, 87-100 Toruń - Udostępnienie sprzętu technicznego – usunięcie oznakowania poziomego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196567,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813749,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1109205,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813749,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290

7.3.3) Ulica: Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - Udostępnienie potencjału kadrowego i sprzętu technicznego – wykonanie części oznakowania poziomego

ONDE S.A., Wapienna 40, 87-100 Toruń - Udostępnienie sprzętu technicznego – usunięcie oznakowania poziomego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813749,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.