Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175913/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00181937/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja budynku OKS w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem – zakup wyposażenia, postępowanie 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846831676
1.5.8.) Numer faksu: 846831678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl/; https://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/; https://zamowienia.zolkiewka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.zolkiewka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku OKS w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem – zakup wyposażenia, postępowanie 3.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05413b34-0c84-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004331/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Realizacja lokalnego programu rewitalizacji w Gminie Żółkiewka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja Lokalnego Programu rewitalizacji w Gminie Żółkiewka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich, Umowa o dofinansowanie projektu nr RPLU.13.04.00-06-0035/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175913/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547601,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka Kultury Samorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:Część 1 - Dostawa i montaż nagłośnienia scenicznego
Zakres dostawy dla części 1 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 30063,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 2 – Dostawa i montaż oświetlenia scenicznego
Zakres dostawy dla części 2 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 82532,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 3 – Dostawa i montaż kurtyn teatralnych i okotarowania sceny
Zakres dostawy dla części 3 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39515000-5 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 29190,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 4 – Dostawa kina plenerowego
Zakres dostawy dla części 4 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.5.) Wartość części: 8037,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 5 – Dostawa instrumentów muzycznych
Zakres dostawy dla części 6 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 70892,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 6 – Dostawa sprzętu elektronicznego
Zakres dostawy dla części 6 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 52357,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 7 – Dostawa i montaż mebli w tym mebli na wymiar
Zakres dostawy dla części 7 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ – Uwaga!!! wszystkie prace i
materiały przewidziane do fornirowania zastąpić należy materiałami laminowanymi zał nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 200923,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 8 – Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego
Zakres dostawy dla części 8 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 9032,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 9 – Dostawa artykułów wystawienniczych i informacyjnych
Zakres dostawy dla części 9 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 22366,11 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Ośrodka KulturySamorządowej w Żółkiewce w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku Ośrodka Kultury
Samorządowej w Żółkiewce w celu nadania funkcji społecznych, kulturalnych wraz z
zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem, a w szczególności:
Część 10 – Dostawa innego wyposażenia
Zakres dostawy dla części 10 określa załącznik nr 2 i 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 42206,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27207,60 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84498,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318078,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189702,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119300,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48831,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304252,80 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt iż postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204180,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.