eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych ul. Jana Pawła II i ul. Południowa w Łasku



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych ul. Jana Pawła II i ul. Południowa w Łasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730977787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@lask.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-lask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych ul. Jana Pawła II i ul. Południowa w Łasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29419cf2-279c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi
na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o
którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do
złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treściprzedmiotowych środków dowodowych;- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego
wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;- przesyłania odwołania/inneodbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.Zamawiający będzie
przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych
Wykonawcy przetwarzanych w związku z postępowaniem jest Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku;2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych Wykonawca
może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: iod@pzd-lask.pl lub na adres siedziby PZD w Łasku ul.G. Narutowicza 17, 98-100 Łask;3) dane osobowe Wykonawcy
przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych
ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą Pzp) oraz - w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyPzp), osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej oraz podmioty uprawnione do ich
przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzyitp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz
podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług,w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w PZD w Łasku systemów
informatycznych;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane
będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku
zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;8) wykonawca posiada:a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.26.10.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych ul. Jana Pawła II i ul. Południowa w Łasku.
Obejmuje:
roboty pomiarowe (+parking na ul. Jana Pawła II, zatoki autobusowe i skrzyżowanie z ul. Południową do ronda)
frezowanie istniejącej nawierzchni (+parking na ul. Jana Pawła II, zatoki autobusowe i skrzyżowanie z ul. Południową do ronda)
oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej
skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 ist. naw. bitum.
wykonanie warstwy wyrównawczej 75 kg/m2 z mieszanki AC 11 W (690*8,5*0,075)
skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 ist. naw. bitum.(690*8,4)
wykonanie warstwy ścieralnej 4 cm z mieszanki AC 8 S
regulacja pionowa wpustów kanalizacji sanitarnej
regulacja pionowa wpustów kanalizacji deszczowej
odtworzenie oznakowania poziomego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.Ustawa z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może
podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji opisującej zadanie,
jak również w niej nie ujęte z powodu wad ww. dokumentacji wynikających z jej niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia.Będą to między innymi następujące koszty: podatku VAT w wysokości 23%, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji
placu budowy, utrzymania zaplecza budowy (naprawa, woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy), związane z zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót, ewentualnych robót
rozbiórkowych, demontażowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, wywozu materiałów
pochodzących z rozbiórki, doprowadzenia terenu do porządku, planu bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia, płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych, ubezpieczenia budowy na czas realizacji i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, tj. zakończyli, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontów/modernizacji/przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości roboty co najmniej 300 000,00 zł brutto każda;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:1) Wypełniony FORMULARZ
OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty
potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w
przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.Upoważnienie
osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.FORMULARZ
OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresiewypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.2)Wypełniony załącznik
nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp dotyczące
odpowiednio: a) Wykonawcy;b) każdego ze wspólników konsorcjum (wprzypadku składania
oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;c) podmiotów„trzecich”, czyli
podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z
postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt13.1. SWZ) oraz art. 109 ust.
1 ustawy Pzp punkty 4,5, 7 (punkt 13.2. SWZ). 3)Zobowiązania podmiotów udostępniających
zasoby na które wykonawca będzie się powoływał wcelu spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp
musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww.podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe
potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 4 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do
tych zasobów oraz musi określać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów
podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okresu udostępnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego tezasoby przy wykonywaniu
zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy). Upoważnienie
osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego statusprawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału
lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów
ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku składania oferty
wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego
ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej),żaden
ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w
celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1ustawy Pzp.2.
Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1
ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a) Wykonawcy;b) każdego ze wspólnikówkonsorcjum (w
przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółkicywilnej;c) podmiotów
„trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca wcelu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. SWZ oraz przesłanek
wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawyPzp(punkt 13.1. SWZ)
oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkty 4,5,7 (punkt 13.2. SWZ). 3.Pełnomocnictwo (jeżeli
dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów
dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie niewynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie,ustanowione do
reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.W
przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw.konsorcjum) wspólnicy
muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 1 do SWZ, tj. we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.