Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139638/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chocianów, w ramach konkursu horyzontalnego Gmin Polanica-Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubina — część I i II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chocianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Chocianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@chocianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://chocianow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chocianów, w ramach konkursu horyzontalnego Gmin Polanica-Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubina — część I i II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79da290-c6c2-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WD 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, dział 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – konkursy horyzontalne, Typ 3.4. e: samodzielne inwestycje związane z energooszczędnym oświetleniem ulicznym i drogowym przy drogach publicznych- 3.4 e: przebudowa oświetlenia ulicznego w gminach miejskich i miejsko-wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RU.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chocianów, w ramach konkursu horyzontalnego Gmin Polanica-Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubina – część I miasto Chocianów.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wymianę istniejących opraw oświetlenia drogowego starego typu na oprawy LED,
2) Wymianę istniejących słupów,
3) Dowieszenie nowych opraw oświetleniowych LED na istniejącej sieci spółki TAURON,
4) Dobudowę oświetlenia na terenie miasta Chocianów w miejscach wskazanych w PFU wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji projektowej,
5) Wymianę istniejących szaf oświetlenia drogowego,
6) Przebudowę lub wymianę innych elementów oświetlenia drogowego,
7) Wykonanie systemu sterowania i zarządzania wykonanym i zmodernizowanym oświetleniem drogowym.
8) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ tj. program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumenty, m.in. takie jak: porozumienie ze spółką TAURON Nowe Technologie S.A., standardy urządzeń oświetlenia zewnętrznego TAURON S.A., opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Legnicy, uzgodnienia z zarządcami dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 3718480 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chocianów, w ramach konkursu horyzontalnego Gmin Polanica-Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubina – część II miejscowości gminy Chocianów (12 wsi i 2 kolonie).Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wymianę istniejących opraw oświetlenia drogowego starego typu na oprawy LED,
2) Wymianę istniejących słupów,
3) Dowieszenie nowych opraw oświetleniowych LED na istniejącej sieci spółki TAURON,
4) Dobudowę oświetlenia na terenie miasta Chocianów w miejscach wskazanych w PFU wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji projektowej,
5) Wymianę istniejących szaf oświetlenia drogowego,
6) Przebudowę lub wymianę innych elementów oświetlenia drogowego,
7) Wykonanie systemu sterowania i zarządzania wykonanym i zmodernizowanym oświetleniem drogowym.
8) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ tj. program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumenty, m.in. takie jak: porozumienie ze spółką TAURON Nowe Technologie S.A., standardy urządzeń oświetlenia zewnętrznego TAURON S.A., opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Legnicy, uzgodnienia z zarządcami dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 3432438 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6735473,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7049444,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6735473,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ORANGE POLSKA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VOLT-TIM DARIUSZ RUDNICKI, KRZ RAFAŁ ZDYB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6735473,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5424300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5941189,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5424300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ORANGE POLSKA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VOLT-TIM DARIUSZ RUDNICKI, KRZ RAFAŁ ZDYB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5424300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.