eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3 - poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3 - poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 1

1.5.2.) Miejscowość: Czernichów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czernichow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5296367-a594-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3 - poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5296367-a594-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064418/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3- poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej (32-060 Liszki, Nowa Wieś Szlachecka, ul. Szkolna 6) - etap 3, w ramach którego Zamawiający przewiduje wykonanie robót konstrukcyjnych oraz robót wykończeniowych stanu surowego zamkniętego, w szczególności:
1) Wykonanie ścian działowych
2) Wykonanie stropu
3) Wykonanie schodów wewnętrznych i kominów wentylacyjnych
4) Wykonanie tynków wewnętrznych i malowania
5) Montaż stolarki
6) Roboty ślusarskie, dekarskie i posadzkowe
7) Roboty instalacyjne (sanitarne, elektryczne, odgromowe)
8) Roboty elewacyjne
9) Wyposażenie budynku

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszej SWZ,
przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz dokumentacji technicznej oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

Wykonawca winien sporządzić ofertę (wraz z uproszczonym kosztorysem i zestawieniem materiałów oraz nośnikami cenotwórczymi) w oparciu o: przedmiar robót, dokumentację projektową, STWiOR oraz „opis przedmiotu zamówienia” i postanowienia projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający stwierdził, że postępowanie było obarczone następującą wadliwą czynnością:
- Zmiana dokumentacji przetargowej w dniu 24.02.2023 r. (przedmiar, SWZ oraz wykaz i specyfikacja urządzeń) i wyznaczenie zbyt krótkiego czasu na złożenie ofert od momentu zmiany (jeden z Wykonawców złożył ofertę na poprzedniej wersji dokumentów a Zamawiający przesunął tylko o 1 dzień obecnie obowiązujący termin składania i otwarcia ofert, co jak widać było niewystarczającym czasem dla wszystkich Wykonawców).
2. W myśl art. 255 pkt 6 P.z.p. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie ze wskazanym przepisem, zamawiający ma zatem obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na jego wadę, która spełnia dwa kryteria, a mianowicie: jest to wada niemożliwa do usunięcia po jej stwierdzeniu ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia oraz jest to wada rzutująca bezpośrednio na zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem bowiem postępowania jest zawarcie wyłącznie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na uwadze powyższe zamawiający wskazuje, iż modyfikacja SWZ, w zakresie dokumentacji technicznej, spowodowała na tyle daleko idące zmiany, iż po pierwsze: wydłużenie terminu o 1 dzień na składanie ofert, było absolutnie niewystarczające dla zapewnienia zasady równouprawnienia wykonawców oraz uczciwej konkurencji, po wtóre owa okoliczność związana między innymi ze złożeniem oferty, przez jednego z wykonawców w oparciu o pierwotne SWZ wraz z dokumentacją techniczną i zaniechaniem przezeń zmiany swojej oferty, prowadzi do konstatacji, iż oferty w tym przypadku są niemożliwe do porównania a tym samym wybór którejkolwiek z nich skutkowałby nieważnością czynności prawnej. Innymi słowy, w przedmiotowej sprawie zachodzi związek kazualny pomiędzy zaistniałą wadą a niemożnością zawarcia umowy. Przy okazji zamawiający zwraca uwagę, iż tego rodzaju wada nie jest możliwa do usunięcia na tym etapie postępowania przez jakikolwiek środek naprawczy na jaki wskazuje ustawa prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698820,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766116,41 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.