eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › " Budowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Pińczów" w miejscowości Chwałowice oraz Orkanów



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Pińczów” w miejscowości Chwałowice oraz Orkanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 412345100

1.5.8.) Numer faksu: 412345101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6808109-b9ba-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Pińczów” w miejscowości Chwałowice oraz Orkanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6808109-b9ba-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018456/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Pińczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach operacji dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach poddziałania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024.P.F

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 931852,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zakres zamierzenia inwestycyjnego w miejscowości Chwałowice obejmował będzie dokończenie budowy świetlicy od stanu surowego zamkniętego t.j. :
a) roboty wykończeniowe (tynki, malowanie, glazura)
b) montaż osprzętu elektrycznego i sanitarnego i c.o.
c) wykonanie elewacji
d) wykonanie dokumentacji technicznej z uzgodnieniami oraz montaż paneli FV
e) utwardzenie terenu (wjazd na działkę, dojście/podjazd oraz opaska wokół budynku);
f) budowa zbiornika bezodpływowego z przyłączeniem do budynku
g) dostawa i montaż wyposażenia świetlicy;
h) dostawa i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu

Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.

Uwaga: Zamawiający dysponuje niżej wymienionymi materiałami budowlanymi, które zostaną przekazane Wykonawcy. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić podane ilości:
- kostka brukowa typu Holland/prostokąt gr. 8 cm – 112,32 m2.
- kostka brukowa typu Holland/prostokąt gr. 6 cm – 10,8 m2.
- obrzeża betonowe 20x6x100 – 18 mb.
- krawężniki betonowe 30x15x100 – 48 mb.
-styropian fasadowy grafitowy 0,33 gr. 15 - 18 m3
- siatka podtynkowa do styropianu - 95 m2
- płytki ceramiczne posadzkowe o wym. 15,5 x 62, gat. I (zoya keno brown) – 59 paczek
- grzejnik PURMO V11 600/1600 – 1 szt.
- V11 600/1200 – 1 szt.
- V11 600/400 – 1 szt.
- V21 600/1200 – 1 szt.
- grzejnik łazienkowy TURAN 70/48 – 2 szt.
Załączony przedmiar ma charakter informacyjny, Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i STWiORB jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia wymaganego rezultatu.
Posiadane materiały budowlane zostały uwzględnione w przedmiarze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

4.5.5.) Wartość części: 255754,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamierzenia inwestycyjnego w miejscowości Orkanów obejmował będzie dokończenie budowy świetlicy od poziomu fundamentów t.j.
i) roboty pomiarowe – wytyczenie geodezyjne;
j) roboty ziemne – wykopy i zasypki;
k) wykonanie stóp fundamentowych i ścian budynku;
l) dach – konstrukcja +pokrycie
m) stolarka okienna i drzwiowa
n) roboty wykończeniowe
o) wykonanie przyłącza wodociągowego
p) wykonanie instalacji wewnętrznych
q) wykonanie elewacji
r) montaż paneli FV
s) utwardzenie terenu;
t) budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem do budynku
u) dostawa i montaż wyposażenia świetlicy;
v) dostawa i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu
Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt techniczny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Uwaga: Zamawiający dysponuje niżej wymienionymi materiałami budowlanymi, które zostaną przekazane Wykonawcy. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić podane ilości:
pustaki POROTHERM P+W gr. 25 cm - 720 szt.

Załączony przedmiar ma charakter informacyjny, Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i STWiORB jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia wymaganego rezultatu. Posiadane materiały budowlanego zostało uwzględnione w przedmiarze

- Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIORB.
Wykonawca winien uzyskać wszystkie wymagane prawem pozwolenia, ( uzgodnienia ) na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

4.5.5.) Wartość części: 676098,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291195,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444820,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291195,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rem Mal Rafał Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572464956

7.3.3) Ulica: Chęcińska16c/3

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291195,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane , handel Ireneusz Sieczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571283997

7.3.3) Ulica: Komórki 3

7.3.4) Miejscowość: Komórki 3

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.