Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf2e3efb-cc67-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2e3efb-cc67-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków PS-6 przy ul. Puławskiej w msc. GołąbZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Montaż nowej, kompletnej przepompowni ścieków,
− Montaż studzienki kanalizacyjnej – 1 szt.,
− Wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn200 o długości ok. 5,6 m,
• rurociąg tłoczny PE-RC 100 PN10 SDR17 dn125 o długości ok. 3,0 m
− Montaż zasuw DN200 odcinających na dopływach do przepompowni – 2 szt.
− Montaż szafy sterującej,
− Zasilenie szafy sterującej z istniejącej instalacji elektrycznej,
− Wyłączenie z eksploatacji starej przepompowni,
- Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
− Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany osprzętu pompowni wraz z wyszczególnieniem armatury, parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń, rysunków technicznych w skali 1:50 (rzuty, przekroje z wyszczególnieniem wymiarów, materiałów, rzędnych terenu, zagłębienia, spadków, odległości), schematu zagospodarowania terenu;
g) koszt utylizacji wyłączonych z użytkowania szaf sterowniczych, pomp oraz wyposażenia;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 262176,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków PS-4 przy ul. Błotnej w msc. GołąbZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Montaż nowej, kompletnej przepompowni ścieków,
− Montaż studzienek kanalizacyjnych – 3 szt.,
− Wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn160 o długości ok. 3,8 m,
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn200 o długości ok. 3,0 m,
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn250 o długości ok. 0,8 m,
• rurociąg tłoczny PE-RC 100 PN10 SDR17 dn125 o długości ok. 1,5 m,
− Montaż zasuw odcinających na dopływach do istniejącej przepompowni – 6 szt. (2x dn160, 3xdn200, 1x dn250),
− Montaż szafy sterującej,
− Zasilenie szafy sterującej z istniejącej instalacji elektrycznej,
− Wyłączenie z eksploatacji starej przepompowni,
- Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
− Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany osprzętu pompowni wraz z wyszczególnieniem armatury, parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń, rysunków technicznych w skali 1:50 (rzuty, przekroje z wyszczególnieniem wymiarów, materiałów, rzędnych terenu, zagłębienia, spadków, odległości), schematu zagospodarowania terenu;
g) koszt utylizacji wyłączonych z użytkowania szaf sterowniczych, pomp oraz wyposażenia;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 315934,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków PS-3 przy ul. Błotnej w msc. GołąbZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej wraz z wymianą okablowania,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany osprzętu pompowni wraz z wyszczególnieniem armatury, parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń, rysunków technicznych w skali 1:50 (rzuty, przekroje z wyszczególnieniem wymiarów, materiałów, rzędnych terenu, zagłębienia, spadków, odległości), schematu zagospodarowania terenu;
g) koszt utylizacji wyłączonych z użytkowania szaf sterowniczych, pomp oraz wyposażenia;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 265329,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków P-8 przy ul. Podwale w msc. Góra PuławskaZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Wymiana filtra antyodorowego kominkowego i montaż filtra podwłazowego,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany osprzętu pompowni wraz z wyszczególnieniem armatury, parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń, rysunków technicznych w skali 1:50 (rzuty, przekroje z wyszczególnieniem wymiarów, materiałów, rzędnych terenu, zagłębienia, spadków, odległości), schematu zagospodarowania terenu;
g) koszt utylizacji wyłączonych z użytkowania szaf sterowniczych, pomp oraz wyposażenia;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 239798,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa głównej przepompowni ścieków w msc. Wólka GołębskaZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- Wymiana ogrodzenia,
- Wymiana kontenera wraz z agregatem prądotwórczym.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany osprzętu pompowni wraz z wyszczególnieniem armatury, parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń, rysunków technicznych w skali 1:50 (rzuty, przekroje z wyszczególnieniem wymiarów, materiałów, rzędnych terenu, zagłębienia, spadków, odległości), schematu zagospodarowania terenu;
g) koszt utylizacji wyłączonych z użytkowania szaf sterowniczych, pomp oraz wyposażenia;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 366988,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378590,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378590,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378590,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-21-32-479
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378590,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-16 do 2023-11-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452144,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452144,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452144,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-21-32-479
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452144,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-16 do 2023-11-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu w części III nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu w części IV nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu w części V nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.