eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 4WOG.1200.2712.15.2023 Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG.1200.2712.15.2023 Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG.1200.2712.15.2023 Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d1f4da-bc03-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Zakup części zamiennych do pojazdów na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.

Część 1 – Części zamienne do pojazdów Honker

Maksymalna wartość umowy dla części 1 będzie stanowić wartość wybranej oferty brutto zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert.
Zamawiający zamierza przeznaczyć 100% wielkości zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 – Formularze cenowe dla poszczególnych części

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.


Część 2 – Akumulatory

Uwaga:
1) Dotyczy części 2: Cena za akumulator, ujęta przez wykonawcę w ofercie, nie powinna zawierać opłaty depozytowej oraz kosztów utylizacji. Zamawiający zużyte akumulatory zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami.
a) Zamawiający wymaga aby akumulatory były wyprodukowane w zakładzie spełniającym wymagania systemu zarządzania jakością ISO 16949:2016. Akumulatory dostarczane przez wykonawcę muszą spełniać normę: PN-EN50342-1:2016-01/A1:2019-01 oraz PN-EN 50342-4:2010.
Maksymalną wartość umowy dla części 2 będzie stanowić kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla powyższej części.
Wartość oferty podana w formularzu oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 – Formularze cenowe dla poszczególnych części
• Załącznik nr 5 - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów na rok 2023 z rozbiciem na 3 części.

Część 3 – Filtry do pojazdów HMMWV
Uwaga:
1) Dotyczy części 3: Maksymalną wartość umowy dla części 3 będzie stanowić wartość wybranej oferty brutto zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 – Formularze cenowe dla poszczególnych części

4.5.3.) Główny kod CPV: 42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34322000-0 - Hamulce i części hamulców

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177925,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177925,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177925,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTORPOL SŁAWOMIR FALKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6921004958

7.3.3) Ulica: Traugutta 2

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177925,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Uzasadnienie:
W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do dnia 17.03.2023 r. do godziny 08:30 złożono jedną ofertę przez Wykonawcę BUDMAD Piotr Mongiałło. Zamawiający w dniu 29.03.2023 r. udostępnił na portalu SMART PZP Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 2. Następnie, dzień później, tj. 30.03.2023 r. zamawiający przesłał wykonawcy pismo informujące o wyznaczonym terminie do zawarcia umowy (03.04.2023 r.). oraz przypomniał o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego opisanych w rozdziale XV pkt 7 SWZ:
„Wykonawca zobowiązuje się przed zawarciem umowy do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagania systemu zarządzania jakością ISO 16949:2016 oraz spełniają normę: PN-EN50342-1:2016-01/A1:2019-01 oraz PN-EN 50342-4:2010”.
Pomimo udostępnienia wykonawcy przez Zamawiającego umowy
w wyznaczonym terminie, wykonawca nie przedstawił wymaganych dokumentów.
Zamawiający w dniu 04.04.2023 r. wystosował pismo do wykonawcy, wyznaczając kolejny termin do zawarcia umowy w zakresie części 2, na dzień 05.04.2023 r. Jednakże i w tym terminie wykonawca nie był w posiadaniu wymaganych dokumentów, co skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie
w zakresie części 2 na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4378,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4378,80 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87699,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G-M POWERSPORTS S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512300603

7.3.3) Ulica: Geodeta 176

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.