eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Budowa boisk sportowych w miejscowości Szabda, Karbowo i Szczuka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk sportowych w miejscowości Szabda, Karbowo i Szczuka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 13

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0564941612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk sportowych w miejscowości Szabda, Karbowo i Szczuka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-220e9259-c178-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017036/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boisk sportowych w miejscowościach Szabda, Karbowo i Szczuka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4929039,68

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Szabda przy Szkole Podstawnej im. Janusza Korczaka w Szabdzie (dz. nr 84/1 – obręb Szabda oraz dz. nr 98 – obręb Mszano).
W ramach tej części zamówienia należny wykonać następujący zakres prac:
1) Budowa budynku szatni kontenerowej wraz z siecią wodno – kanalizacyjną oraz elektryczną (budynek modułowy, parterowy niepodpiwniczony o wymiarach ok. 16,6x5,3 m składający się z dwóch części połączonych zadaszonym wejściem, konstrukcja stalowa z okładzinami płyty warstwowej elewacją z boazerii drewnianej),
2) Budowa boiska do siatkówki plażowej o wymiarach całkowitych 9 x 22 m o nawierzchni piaszczystej wraz z urządzeniami sportowymi,
3) Budowa kortu tenisowego o wymiarach całkowitych 17,07 x 34,77 m o nawierzchni poliuretanowej wraz z urządzaniami sportowymi,
4) Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach całkowitych 20,84 x 39,84 m o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z urządzeniami sportowymi,
5) Budowa i montaż rozbiegu i rzutni do pchnięcia kulą,
6) Wykonanie przestrzeni wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej pomiędzy łukami bieżni ogólnej a boiskiem do piłki nożnej,
7) Wykonanie bieżni sportowej okólnej złożonej z dwóch torów o szerokości 1 m oraz bieżni do biegów szybkich złożonej z trzech torów o szerokości 1 m o nawierzchni poliuretanowej ze zeskoczniami do skoku w dal o nawierzchni piaskowej wyposażonymi w progi odbicia,
8) Budowa nowego parkingu dla samochodów osobowych z nawierzchnią z ażurowych płyt betonowych,
9) Przebudowa istniejących utwardzeń terenowych wraz z przełożeniem kostki brukowej,
10) Wymiana istniejącego ogrodzenia wraz z jego uzupełnieniem oraz montaż bramy zjazdowej na projektowany parking,
11) Wykonanie oświetlenia boisk,
12) Montaż piłkochwytów,
13) Wykonanie systemu drenaży boisk sportowych oraz sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem zintegrowanym z osadnikiem odprowadzającej wodę do projektowanego zbiornika retencyjnego,
14) Uporządkowanie terenu wraz z wykonaniem trawników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 2786423,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Szczuka przy Szkole Podstawowej im. Ziemi Michałowskiej w Gortatowie z siedzibą w Szczuce (dz. nr 256, 350/1 – obręb Szczuka).
W ramach tej części zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) Budowa boiska piłkarskiego o wymiarach 20 x 30 m z poboczem o szerokości 1, 5m z nawierzchnią z trawy naturalnej przeznaczonej na boiska wraz w bramkami i piłkochwytami,
2) Budowa skoczni do skoku wzwyż z nawierzchnią poliuretanową wraz z wyposażeniem,
3) Budowa skoczni do skoku w dal z rozbiegiem z nawierzchnią poliuretanową i zeskocznią z nawierzchnią piaskową,
4) Budowa rzutni do pchnięcia kulą otoczona pasem z nawierzchnią z kostki brukowej, sektorem rzutów o długości 15 m z nawierzchnią piaskową oraz kołem o średnicy 2,135 m z nawierzchnią betonową i progiem w kształcie łuku wyznaczone stalową obręczą w kolorze białym,
5) Budowa bieżni z nawierzchnią poliuretanową z czterema torami okrężnymi oraz sześcioma torami prostymi wraz z malowaniem torów,
6) Wykonanie oświetlenia obiektu poprzez wykonanie linii kablowej wraz ze słupami oświetleniowymi i oprawami,
7) Rozbudowa systemu monitoringu,
8) Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz włączeniem do istniejącej sieci i opomiarowaniem służące nawadnianiu terenów zielonych,
9) Wykonanie odwodnienia liniowego wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
10) Wykonanie ogrodzenia o wysokości 1,8 m,
11) Dostawa i montaż dwóch trybun o konstrukcji stalowej na 45 osób każda,
12) Wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej,
13) Dostawa sprzętu sportowego,
14) Wykonanie terenów zielonych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1272054,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Karbowo (dz. nr 219/8 – obręb Karbowo).
W ramach tej części zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 26 x 50 m (netto) z nawierzchnią z trawy naturalnej przeznaczonej na obiekty sportowe wraz z bramkami,
2) Budowa boiska do piłki siatkowej i tenisa ziemnego o wymiarach 10,97 x 24 m (netto) z nawierzchnią poliuretanową wraz z wyposażeniem,
3) Dostawa i montaż zestawu do kalenistyki,
4) Wykonanie drenaży boiska wraz z podłączeniem do istniejącej studni,
5) Wykonanie oświetlenia kompleksu: 6 lamp LED zasilanych linią kablową z istniejącej skrzynki,
6) Wykonanie terenów zielonych,
7) Wykonanie ogrodzenia o wysokości 3 m z furtami i bramą oraz piłkochwytów w zależności od lokalizacji o wysokości 4 i 6 m,
8) Dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci i stojaka na rowery,
9) Wykonanie schodów terenowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 870562,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3934777,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3934777,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3934777,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24A

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3934777,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240925,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240925,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2240925,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24A

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2240925,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150478,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532791231

7.3.3) Ulica: Poznańska 31/10

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni poliuretanowej, podwykonawca TOP SPORT Jan Pietraszko


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.