eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Przebudowa i modernizacja sześciu dróg na terenie gminy Wólka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja sześciu dróg na terenie gminy Wólka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja sześciu dróg na terenie gminy Wólka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e468580b-f3bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi nr 112424L w miejscowości Turka ul. Wierzbowa

1.1.13 Przebudowa drogi nr 112427L w miejscowości Turka ul. Żurawinowa

1.1.18 Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach o nr ewid. 717/1, 875, 903 w miejscowości Łuszczów Drugi

1.1.20 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 2359 w miejscowości Świdnik Duży Pierwszy

1.1.28 Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 2223L w miejscowości Sobianowice

1.1.41 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 988/2 w m. Łuszczów Pierwszy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: RI.271.12.2022
5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część pierwsza zamówienia - Przebudowa drogi nr 112427L (ul. Żurawinowa) w m. Turka gmina Wólka - etap I od km 0+006 do km 0+100 .

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 100m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5m,
- szerokość jednostronnego chodnika z kostki brukowej 2m,
- utwardzenie pobocza o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej 2szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów 6szt.,
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych i przewiezienie płyt w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10km wraz z rozładunkiem,
- budowa kanału technologicznego z rur z tworzyw sztucznych na całej długości drogi (łącznie około 170m) z czterema studniami kablowymi.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 15cm,
- warstwa podbudowy (na poszerzeniach i bocznej drodze) ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 20 cm

Podstawowa konstrukcja chodnika:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka grysowa z dopuszczeniem cementowo-piaskowej,
- warstwa podbudowy z piasku związanego cementem Rm=2,5 MPa – 15cm,
- warstwa odcinająca z piasku - 12 cm
- obramowanie obrzeżem i krawężnikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część druga zamówienia - Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 112424L ul. Wierzbowej na osiedlu Borek w Turce na odcinku od km 0+002,76 do km 0+198,98.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 197m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5m,
- szerokość jednostronnego chodnika z kostki brukowej 1,5m,
- szerokość pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem 1,5m,
- utwardzenie pobocza o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej 19szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej (7szt.), zaworów 25szt., studzienek telefonicznych (10szt), przestawienie hydrantu poza chodnik.
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych i przewiezienie płyt w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10km wraz z rozładunkiem,

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 16cm,
- jednostronny krawężnik.

Podstawowa konstrukcja chodnika:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm,
- obramowanie obrzeżem.

Podstawowa konstrukcja zjazdu:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 utrwalonej mechanicznie - 15 cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 16cm,
- obramowanie krawężnikami i obrzeżami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część trzecia zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową chodnika na działce nr 2359/6 w m. Świdnik Duży Drugi gmina Wólka.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 677m,
- szerokość jezdni bitumicznej (na przeważającym odcinku) 6,0 m,
- szerokość jednostronnego chodnika z kostki brukowej 1,5m,
- utwardzenie pobocza o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej 23szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 13szt.,
- odwodnienie ciekami podchodnikowymi.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W - 4-9cm,
- odcinkowo warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 22W - 6-10cm,
- odcinkowe frezowanie istniejącej nawierzchni

Podstawowa konstrukcja chodnika:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka grysowa z dopuszczeniem cementowo-piaskowej,
- warstwa podbudowy z piasku związanego cementem Rm=2,5 MPa – 15cm,
- warstwa odcinająca z piasku - 12 cm
- obramowanie obrzeżem i krawężnikiem.

Podstawowa konstrukcja zjazdu:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm,
- podsypka z grysu z dopuszczeniem cementowo-piaskowej,
- podbudowa ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 15 cm,
- podbudowa ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm,
- obramowanie krawężnikami i obrzeżami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część czwarta zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 988/2 w m. Łuszczów Pierwszy.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 468m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4m,
- utwardzenie poboczy obustronnych o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego,

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC1W - 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 12 cm,
- podbudowa zasadnicza (na poszerzeniach) z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 10 cm,
- warstwa mrozochronna (na poszerzeniach) z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 – 15cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część piąta zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 903
w m. Łuszczów Drugi gmina Wólka.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 750m,
- szerokość jezdni bitumicznej ( na przeważającym odcinku) 3,5m,
- utwardzenie poboczy ( na przeważającym odcinku) o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 4 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm zmiennej grubości,
- górna warstwa podbudowy (na poszerzeniach) z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 15cm,
- warstwa podbudowy (na poszerzeniach) ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część szósta zamówienia - Przebudowa drogi powiatowej nr 2223L w miejscowości Sobianowice w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- łączna długość opaski około 513m,
- szerokość opaski z kostki brukowej (na przeważającym odcinku) 1,5 m,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej (przejazd przez opaskę) 2szt.,
- wykonanie krawężnikowych studni odwadniających 10szt.,
- ustawienie balustrad U-11a – 260m,
- ustawienie palisady betonowej – 17m,
-wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Podstawowa konstrukcja opaski:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 15cm,
- obramowanie obrzeżem i krawężnikiem.

Podstawowa konstrukcja zjazdu:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 15 cm,
- warstwa z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 15cm,
- obustronne obramowanie krawężnikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104- 107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Środki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. oświadczenie wymagane w pkt 5.5. oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
2.2. dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1 winien złożyć każdy wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
2. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego.
3. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2, w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.