eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Policji woj. małopolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Policji woj. małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Policji woj. małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273df066-ca23-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowe świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 461978,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawach urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego.
2) Zadanie nr 1 – zakres konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: KWP w Krakowie i KMP w Krakowie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, w którym:
a. określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie;
b. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
c. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
6) Czas interwencji Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przybyć do obiektu w którym znajduje się uszkodzone urządzenie
i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a) 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b) 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 112445,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawach urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego.
2) Zadanie nr 2 – zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: KMP w Nowym Sączu; KMP w Tarnowie; KPP w Gorlicach; KPP w Dąbrowie Tarnowskiej;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, w którym:
a. określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie;
b. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
c. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
6) Czas interwencji Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przybyć do obiektu w którym znajduje się uszkodzone urządzenie
i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a) 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b) 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 97840,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawach urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego.
2) Zadanie nr 3 – zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: KPP w Bochni; KPP w Brzesku; KPP w Proszowicach; KPP w Wieliczce; KPP w Limanowej;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, w którym:
a. określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie;
b. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
c. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
6) Czas interwencji Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przybyć do obiektu w którym znajduje się uszkodzone urządzenie
i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a) 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b) 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 45556,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawach urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego.
2) Zadanie nr 4 – zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: KPP Chrzanowie, KPP w Miechowie, KPP w Olkuszu, KPP w Oświęcimiu, KPP w Krakowie, OPP w Krakowie.;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, w którym:
a. określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie;
b. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
c. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
6) Czas interwencji Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przybyć do obiektu w którym znajduje się uszkodzone urządzenie
i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a) 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b) 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 153052,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawach urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach jednostek Policji woj. małopolskiego.
2) Zadanie nr 5 – zakres konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: KPP w Wadowicach; KPP w Zakopanem; KPP w Suchej Beskidzkiej; KPP w Nowym Targu; KPP w Myślenicach.;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, w którym:
a. określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie;
b. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
c. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
6) Czas interwencji Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego: Wykonawca ma obowiązek przybyć do obiektu w którym znajduje się uszkodzone urządzenie
i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a) 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b) 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 53084,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132828,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020280521

7.3.3) Ulica: ulica Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116704,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020280521

7.3.3) Ulica: ulica Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54366,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020280521

7.3.3) Ulica: ulica Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156665,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193634,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156665,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020280521

7.3.3) Ulica: ulica Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156665,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020280521

7.3.3) Ulica: ulica Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.