eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej.



Og³oszenie z dnia 2024-02-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf82cb0e-d633-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00223874

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00095765/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.bychawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.bychawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://portal.bychawa.pl. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê dostêpny jest dla wykonawców na platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
10.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazuj± wy³±cznie drog± elektroniczn± przy u¿yciu ww. Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
10.3. Zamawiaj±cy przekazuje o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy lub za po¶rednictwem e-mail.
10.4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub do³±czenia katalogu elektronicznego do oferty.
10.5. Instrukcja korzystania z Platformy:
10.5.1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://portal.bychawa.pl/#/authentication/login;
10.5.2. Wykonawca, aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://portal.bychawa.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a nastêpnie ustanawia has³o;
10.5.3. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje.
10.5.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
10.5.5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
f) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
Pozosta³a tre¶æ zawarta jest w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): „RODO” informujê, ¿e:
21.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa,
21.2. Wyznaczyli¶my Inspektowa Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ za pomoc± adresu iod@bychawa.pl lub na adres ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa.
21.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
21.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
21.5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
21.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
21.7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
21.8. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji:
- maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
- maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
21.9. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozosta³a tre¶æ zawarta jest w rozdziale XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPK. 271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±c rozbudowê istniej±cego budynku szko³y poprzez rozbiórkê starej czê¶ci szko³y, przebudowê istniej±cej klatki schodowej, dobudowê czê¶ci dydaktycznej budynku oraz sali sportowej z przy³±czami zewnêtrznymi oraz zagospodarowanie terenu na dzia³ce nr ewid. gruntów nr 79 obr. Stara Wie¶ Druga, gm. Bychawa.

W starej czê¶ci istniej±cego budynku przeznaczonej do rozbiórki zaplanowano now± klatkê schodow± oraz 3 nowe kondygnacje nadziemne, gdzie zlokalizowane zostan± pomieszczenia ¶wietlicy, szatni, toalet oraz sale dydaktyczne. Zaplanowano równie¿ salê sportow± (etap II opracowania). Komunikacja wewn±trz budynku bêdzie odbywaæ siê poprzez uk³ad korytarzy oraz zaplanowan± now± klatkê schodow± ogólnodostêpn± i d¼wig osobowy. Zaplanowano pokrycie nowoprojektowanej czê¶ci budynku stropodachem o spadku 3%.
Budynek zaprojektowany w technologii szkieletowej s³upowo – ryglowej, ¿elbetowej z wype³nieniem z bloczków gazobetonowych. Grubo¶æ konstrukcyjna ¶cian - 30 cm, ocieplenie styropianem gr. 25/31 cm. Konstrukcja stropodachu – strop ¿elbetowy. Izolacja termiczna stropodachu – styropian XPS 30 – 42 cm. Projektowane przegrody spe³niaj± wymagania cz±stkowych warto¶ci wska¼nika EP na potrzeby ogrzewania, wentylacji i przygotowania ciep³ej wody – 45 kWh/m2rok.

Czê¶ci objête opracowaniem etapu I oraz etapu II stanowi± oddzielne strefy po¿arowe, oddzielone od pozosta³ych czê¶ci budynku elementami oddzielenia po¿arowego.

Do obiektu nale¿y wykonaæ:
- zewnêtrzn± instalacjê wodoci±gow± z istniej±cej studzienki wodomierzowej;
- zewnêtrzn± instalacjê kanalizacji sanitarnej do istniej±cego zbiornika bezodp³ywowego;
- WLZ z projektowanego z³±cza ZK zlokalizowanego w linii ogrodzenia dzia³ki
- zewnêtrznê instalacje pomp ciep³a;
- zewnêtrzn± instalacjê kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do studni szczelnych, okresowo wybieralnych.

Zagospodarowanie terenu wokó³ obiektu obejmuje m.in.:
- niwelacjê terenu objêtego opracowaniem,
- nasadzenia zieleni± nisk± i wysok±, gatunkami rodzimymi jako zieleñ izolacyjna

3.1.2. Podstawowe parametry budynku:
Czê¶æ przeznaczona do rozbiórki:
- powierzchnia do rozbiórki 260,95 m2
Czê¶æ projektowana dydaktyczna (etap I opracowania):
- powierzchnia zabudowy 201,46 m2
- powierzchnia u¿ytkowa 475,45 m2
- kubatura 2 371,42 m3
- wysoko¶æ 11,77 m (wysoko¶æ ca³kowita)
- d³ugo¶æ 14,47 m
- szeroko¶æ 16,98 m
- liczba kondygnacji 4 (3 nadziemne+1 podziemna)
- liczba lokali mieszkalnych 0
Czê¶æ projektowana (etap II opracowania):
- powierzchnia zabudowy 397,94 m2
- powierzchnia u¿ytkowa 405,90 m2
- kubatura 3 449,52 m3
- wysoko¶æ (ca³kowita) 8,99 m
- d³ugo¶æ (ca³kowita) 28,60 m
- szeroko¶æ 14,40 m
- liczba kondygnacji 2
- liczba lokali mieszkalnych 0
Ca³o¶æ po rozbudowie (etap I opracowania + etap II opracowania+ stan istniej±cy po rozbiórce):
- powierzchnia zabudowy 839,12 m2
- powierzchnia u¿ytkowa 1 378,95 m2
- kubatura 8 078,40 m3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45262620-3 - ¦ciany no¶ne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane materia³y

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
7.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
7.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie
7.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku: :
7.2.4.1. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê która: polega³a na budowie lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze min. 4000 m3 i warto¶ci min. 4 000 000,00 z³ (s³ownie: cztery miliony z³otych) brutto
(przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê budynek o którym mowa w §3 pkt 6) rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie).
7.2.4.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej,
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych,
których zakres uprawnia do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.1.1. wykaz robót budowlanych (wg za³. nr 5) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
9.1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wg za³. nr 6), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, ¿e Wykonawca w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik Nr 2 wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego.
12.5.7. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w imieniu odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

11.1. Sk³adaj±cy ofertê powinien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 100 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy)
11.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z 2022 r. poz. 807 i 1079).
11.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Rejonowy Bank Spó³dzielczy w Bychawie nr rachunku: 97 8685 0001 0017 3892 2000 0060 z adnotacj± „Wadium - Znak sprawy: GPK.271.2.2024 „Budowa sali sportowej oraz rozbudowa bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej im. F. Lebiedy w Starej Wsi Drugiej.”
Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dane przelewu powinny identyfikowaæ ofertê, któr± zabezpiecza wniesione wadium.
11.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wadium w oryginale w postaci elektronicznej przez Platformê Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://portal.bychawa.pl. Wniesienie dokumentu wadium w formie elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu w oddzielnym pliku (paczce).
11.5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z ustaw± Pzp, a w szczególno¶ci:
11.5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 Pzp;
11.5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia.
11.6. Wadium wniesione w formie porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z ustaw± Pzp, a w szczególno¶ci:
11.6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 Pzp;
11.6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia.
11.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia sporz±dzonych w jêzyku obcym, dokument gwarancyjny powinien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê.
11.8. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ wystawione na adres: Gmina Bychawa – ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
12.5.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia - o¶wiadczenie wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 3 do SWZ).
Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej i tym podobne zdarzenia, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie ¶wiadczeñ, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
Pozosta³a tre¶æ zawarta jest w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.bychawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.