eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynków nr 24 i 39 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków nr 24 i 39 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261 274 802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/14wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków nr 24 i 39 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3022bb16-cedd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057920/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont elewacji budynków nr 24, 39, ul. Bukowska w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/z/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2343270,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynków nr 24 i 39 przy
ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu. Roboty dotyczą dwóch połączonych obiektów na terenie kompleksu wojskowego. Nie ma możliwości wydzielenia osobnych zadań.
2. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji na roboty budowlane – 36 miesięcy.
3. Zamawiający nie dzieli zamówienie na części.
4. Zakres prac będzie obejmował prace remontowe polegające na:
Budynek nr 24
- burzenie i rozbiórka elementów z cegły, betonu i żelbetu,
- wykonanie izolacji pionowej wraz z drenażem i studniami (od płn),
- wymiana instalacji odgromowej,
- czyszczenie (mycie) i uzupełnienie cegły (wielkość i rozmiar zbliżony
do istniejącej),
- skucie starych tynków na elewacji i wykonanie nowych
- wykonanie tynków cienkowarstwowych barwionych,
- demontaż i powtórny montaż żaluzji okiennych zewnętrznych
- wymiana części drzwi i okien,
- rozebranie żelbetowego zadaszenia i wykonanie nowego zadaszenia ze szkła
hartowanego,
- rozebranie część dachu z blachodachówki,
- wymiana części końcówek krokwi z ozdobieniami,
- wymiana krat okiennych w części okien i kratek wentylacyjnych,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
- rozebranie i wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- rozebranie i ułożenie opaski z kostki betonowej z jednej strony budynku,
- wymiana lamp oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu
Budynek nr 39
- wykonanie izolacji pionowej
- wymiana ułożenie nowych rur kanalizacyjnych (odprowadzenie wody
deszczowej),
- rozebranie i wymurowanie murków oporowych,
- wymiana cokołów z płytek cegłopodobnych wokół budynku,
- skucie starych tynków na elewacji i wykonanie nowych,
- wykonanie tynków cienkowarstwowych barwionych
- wymiana na parterze drzwi wejściowych do obiektu
- wymiana w części piwnicznej okien,
- wymiana krat okiennych w części okien i kratek wentylacyjnych,
- rozebranie barierki ochronnej i wykonanie nowej,
- rozebranie i wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie jednokrotnego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
- wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
- rozebranie i wymurowanie nowych kominów z cegły licowej,
- wymiana kominów z daszkiem z PCV, nasady wentylacyjnych z deflektorem,
- rozebranie i wymurowanie kominów,
- rozebranie i wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- rozebranie i ułożenie opaski z kostki betonowej z trzech stron budynku,
- wymiana lamp oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
- wykonanie wentylacji w pomieszczeniu,
- przełożenie rur c. o.
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu.

Nawierzchnia przy budynku nr 24
- rozebranie istniejącej podbudowy i nawierzchni nieutwardzonej oraz z płyt
typu YOMB,
- rozebranie byłego kanału c. o.,
- wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej,
- wywiezienie gruzu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysy (ślepe) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie sprawdzania ofert stwierdzono zdublowanie jednej z pozycji kosztorysowej tj. „Dodatkowa warstwa siatki wtapiana podczas wykonywania warstwy zbrojonej na ścianach”.
Pozycja występuje w kosztorysie inwestorskim i w kosztorysach ofertowych pod poz. nr 59 i 62. Pozycja błędna, która została zdublowana, a nie powinna się znaleźć w kosztorysie inwestorskim jest pozycją o nr 62.
Najniższa oferta złożona przez wykonawcę zawiera różne wyceny tych samych materiałów budowlanych ujętych w zdublowanych pozycjach tj.:
- zaprawa klejąca do wykonania warstwy zbrojonej ATLAS GRAWIS U
pozycja 59 – 0,10 zł./kg
pozycja 62 – 4,93 zł./kg
- siatka z włókna szklanego ATLAS 150
pozycja 59 – 0,10 zł./kg
pozycja 62 – 20,07 zł./kg
Pozostałe oferty zawierają w w/w pozycjach równe ceny wyceny materiałów. Tym samym nie ma możliwości porównania ofert i wybór najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na zdublowanie pozycji w kosztorysie inwestorskim, Wykonawcy w różny sposób mogli interpretować zamierzenia Zamawiającego.
W związku z tym, działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710 t.j.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnienia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2648482,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3687510,07 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.