eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c7dec8c-d38a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042828/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2952462,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska.
Prace będą się odbywały na podstawie dwóch pozwoleń na budowę. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową dołączoną do dokumentacji projektowej.

Szczegółowy zakres do wykonanie znajduje się na mapach w folderze o nazwie "Faktyczny zakres do wykonania". W legendzie zostało określone kolorami szczegółowo jaki zakres jest do wykonania.
Sieć kanalizacyjna do wykonania w miejscowości Dąbrowa Chełmińska - zakreślona kolorem żółtym i niebieskim jest przedmiotem tego postępowania przetargowego.
Sieć wodociągowa w miejscowości Nowy Dwór – sieć wodociągowa zakreślona kolorem żółtym jest przedmiotem tego postępowania przetargowego. Kolor zielony oznacza istniejącą sieć wodociągową. W zakresie robót w miejscowości Nowy Dwór nie zawiera się budowa sieci kanalizacyjnej.
Należy przed rozpoczęciem robót wodociągowych wystąpić do SANEPIDu o ocenę higieniczną dotyczącą materiałów i wyrobów użytych do dystrybucji wody, oraz po wykonaniu wodociągu przedstawić stosowne badania wody, czyli pozytywne wyniki, o których mowa w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Przed rozpoczęciem robót należy również uzgodnić ostateczną lokalizację każdego przyłącza i udokumentować je. Również po wykonaniu robót Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania od właścicieli posesji oświadczeń, iż prace zostały wykonane zgodnie z ustaleniami, prawidłowo,
a teren został w należyty sposób odtworzony i uporządkowany i że właściciele nieruchomości nie wnoszą żadnych roszczeń.
Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia awarii infrastruktury na swój koszt
w obrębie wykonywanych robót.
Przewiduje się jedną płatność częściową w miesiącu sierpniu za wykonany przerób prac budowlanych i odebranych przez inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz płatność końcową po zrealizowaniu całości prac i odbiorze końcowym inwestycji.
Do wyceny oraz podczas wykonywania robót trzeba uwzględnić opinie oraz uzgodnienia określonych organów.
Po wykonaniu robót montażowych przy zasypywaniu wykopów istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca.
Przedmiar Robót jest udostępniany przez Zamawiającego w celach pomocniczych nie jest dokumentem wiążącym, gdyż rozliczenie będzie się odbywało ryczałtowo. Wyjątkiem od tej reguły jest odtworzenie nawierzchni, która jest opisana dokładnie w pozycjach kosztorysowych. Zamawiający będzie wymagał zakresu odtworzenia określonego w przedmiarze robót i weryfikował czy faktyczny zakres odtworzenia odzwierciedla zapisy przedmiaru.
Wykonawca jest również zobowiązany do odtworzenia masy asfaltowej, w przypadku uszkodzenia jezdni utwardzonej masą bitumiczną podczas wykonywania robót.
Należy wkalkulować w cenę oferty nadzory specjalistyczne, jeśli wykonawca widzi taka potrzebę.
Do dokumentów odbiorowych należy dostarczyć również dokumenty (w tym w wersji elektronicznej) potwierdzające dokonanie przeglądu kanałów grawitacyjnych kamerą CTV.
Wykonawca ma obowiązek odpowiedniego oznakowania, tak by zachować maksymalne bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego.
Zamawiający nie wymaga składania kosztorysów ofertowych.
Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Zamawiający, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał wypełnienia harmonogramu rzeczowo – finansowego, który zostanie przekazany przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

Inwestycja pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska”
jest realizowana z pomocą środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4166991,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 24

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.