eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N, Nr 1165N, Nr 1395N, Nr 1393N, Nr 1316N, Nr 1158N



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N, Nr 1165N, Nr 1395N, Nr 1393N, Nr 1316N, Nr 1158N

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N, Nr 1165N, Nr 1395N, Nr 1393N, Nr 1316N, Nr 1158N

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29b3c120-f99d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144313/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 938933 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N odc. Krzewno – Wyszkowo (km 8+874 – 9+864)
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,990 km
b) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 4 752,00 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 4 752,00 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 4 752,00 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 4 752,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 260029 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1165N odc. Biedkowo – Bogdany (km 4+708 - 5+208)
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,500 km
b) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Profilowanie i zagęszczenie istniejącego poszerzenia (podbudowy) szer. śr. 1,3m wraz z materiałem (kruszywo kamienne łamane 0/31,5mm) – 650,00 m2
d) skropienie (C60 BP3 ZM) podbudowy przed ułożeniem warstwy wyrównawczej na poszerzeniu – 650,00 m2
e) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 750,00 m2
f) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 750,00 m2
g) wykonanie poszerzenia śred. szer. 1,3 m – warstwa wyrównawcza beton asfaltowy AC 16W gr. 4 cm z transportem – 650,00 m2
h) wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W śr. gr. 2 cm z transportem – 2 750,00 m2
i) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 750,00 m2
j) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 8 cm / szer. 0,50m – 500 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 201570 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1395N odc. Jachowo – Lutkowo (km 6+595 – 6+960)
a) wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,365 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) korytowanie – wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III (wykop pod podbudowę na mijankę) – 16,80 m3
d) Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna – 1356,50 m2
e) Wykonanie podbudowy na mijankach gr. 40 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – 16,80 m3
f) skropienie (C60 BP3 ZM) 0,5kg/m2 pasy szer. 0,5m na krawędziach podbudowy i mijance – 420,00 m2
g) oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 356,50 m2
h) skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 319,50 m2
i) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11W z transportem – 1 356,50 m2
j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 1 319,50 m2
k) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 10 cm szer. 0,5m – 365,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 80991,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1393N odc. Grzechotki – S22 (Omaza) km 0+769 – 1+359
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,590 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 360,00 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 360,00 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 2 360,00 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 360,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 136277 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1316N odc. Gronowo – Kalinowiec (km 1+357 – 1+727)
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,370 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 090,50 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 090,50 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 2 090,50 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 090,50 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121879 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1158N odc. Karwiny – Osiek (km 8+680 – 9+230)
a) wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,550 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej z wywiezieniem – 3,0 m2
c) korytowanie – wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III (wykop pod podbudowę na mijankę) – 16,80 m3
d) Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna – 2 022,00 m2
e) Wykonanie podbudowy na mijankach gr. 40 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – 16,80 m3
f) skropienie (C60 BP3 ZM) 0,5kg/m2 pasy szer. 0,5m na krawędziach podbudowy i mijance – 550,00 m2
g) oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 2 022,00 m2
h) skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 967,00 m2
i) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11W z transportem – 2 022,00 m2
j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 1 967,00 m2
k) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 10 cm szer. 0,5m – 550,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 138187,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256266,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260740,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256266,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256266,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183559,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320960,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183559,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183559,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112556,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162643,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134123,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162456,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134123,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134123,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118476,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147561,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118476,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118476,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138162,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221877,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138162,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138162,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.