Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144313/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N, Nr 1165N, Nr 1395N, Nr 1393N, Nr 1316N, Nr 1158N
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N, Nr 1165N, Nr 1395N, Nr 1393N, Nr 1316N, Nr 1158N2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29b3c120-f99d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144313/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 938933 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1397N odc. Krzewno – Wyszkowo (km 8+874 – 9+864)a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,990 km
b) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 4 752,00 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 4 752,00 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 4 752,00 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 4 752,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 260029 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1165N odc. Biedkowo – Bogdany (km 4+708 - 5+208)a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,500 km
b) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Profilowanie i zagęszczenie istniejącego poszerzenia (podbudowy) szer. śr. 1,3m wraz z materiałem (kruszywo kamienne łamane 0/31,5mm) – 650,00 m2
d) skropienie (C60 BP3 ZM) podbudowy przed ułożeniem warstwy wyrównawczej na poszerzeniu – 650,00 m2
e) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 750,00 m2
f) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 750,00 m2
g) wykonanie poszerzenia śred. szer. 1,3 m – warstwa wyrównawcza beton asfaltowy AC 16W gr. 4 cm z transportem – 650,00 m2
h) wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W śr. gr. 2 cm z transportem – 2 750,00 m2
i) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 750,00 m2
j) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 8 cm / szer. 0,50m – 500 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 201570 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1395N odc. Jachowo – Lutkowo (km 6+595 – 6+960)
a) wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,365 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) korytowanie – wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III (wykop pod podbudowę na mijankę) – 16,80 m3
d) Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna – 1356,50 m2
e) Wykonanie podbudowy na mijankach gr. 40 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – 16,80 m3
f) skropienie (C60 BP3 ZM) 0,5kg/m2 pasy szer. 0,5m na krawędziach podbudowy i mijance – 420,00 m2
g) oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 356,50 m2
h) skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 319,50 m2
i) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11W z transportem – 1 356,50 m2
j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 1 319,50 m2
k) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 10 cm szer. 0,5m – 365,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 80991,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1393N odc. Grzechotki – S22 (Omaza) km 0+769 – 1+359
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,590 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 360,00 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 360,00 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 2 360,00 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 360,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 136277 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1316N odc. Gronowo – Kalinowiec (km 1+357 – 1+727)
a) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,370 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 5,0 m2
c) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 2 090,50 m2
d) oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 2 090,50 m2
e) wykonanie warstwy wiążącej gr. śr. 2 cm betonem asfaltowym AC 11W transportem – 2 090,50 m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 2 090,50 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 121879 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1158N odc. Karwiny – Osiek (km 8+680 – 9+230)
a) wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,550 km
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej z wywiezieniem – 3,0 m2
c) korytowanie – wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III (wykop pod podbudowę na mijankę) – 16,80 m3
d) Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna – 2 022,00 m2
e) Wykonanie podbudowy na mijankach gr. 40 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – 16,80 m3
f) skropienie (C60 BP3 ZM) 0,5kg/m2 pasy szer. 0,5m na krawędziach podbudowy i mijance – 550,00 m2
g) oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 2 022,00 m2
h) skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 967,00 m2
i) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11W z transportem – 2 022,00 m2
j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S z transportem – 1 967,00 m2
k) wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa gr. 10 cm szer. 0,5m – 550,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 138187,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256266,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260740,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256266,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256266,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183559,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320960,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183559,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183559,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112556,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162643,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134123,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162456,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134123,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134123,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118476,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147561,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118476,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118476,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138162,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221877,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138162,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138162,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.