eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Zarządzenie obiektami gminnymi Część I: "Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych" Część II: "Zarządzanie targowiskiem miejskim w Lwówku Śląskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzenie obiektami gminnymi
Część I: „Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych”
Część II: „Zarządzanie targowiskiem miejskim w Lwówku Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756477888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzenie obiektami gminnymi
Część I: „Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych”
Część II: „Zarządzanie targowiskiem miejskim w Lwówku Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4649af71-9a71-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042904/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zarządzenie obiektami gminnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.63.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Zamówienia: „Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych” - Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych, gmina Lwówek Śląski. Składowisko odpadów zlokalizowane jest w miejscowości Płóczki Dolne, położone jest na działkach nr: 382/21 obręb Płóczki Dolne o powierzchni 5,93 ha; 385/7 obręb Płóczki Dolne o powierzchni 0,45 ha; 385/8 obręb Płóczki Dolne o powierzchni 0,08 ha; 382/18 obręb Płóczki Dolne o powierzchni 2,34 ha.
1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) prowadzenia ewidencji ilościowych i jakościowych przyjmowanych odpadów oraz wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
b) prowadzenia dozoru terenu składowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
c) prowadzenia monitoringu składowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1902) w sprawie składowisk odpadów i przekazywania jego wyników Zamawiającemu oraz właściwym organom i instytucjom,
d) sporządzania i przekazywania Zamawiającemu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc, comiesięcznych sprawozdań obejmujących ilość i rodzaj dostarczanych odpadów oraz miejsc ich pochodzenia,
e) sporządzania i przekazywania do Zamawiającego oraz odpowiednich instytucji, w określonych przepisami prawa terminach, sprawozdań wymaganych przepisami wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz. 1589 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.), przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz na wniosek właściwych instytucji,
f) w przypadku Wykonawcy, który jest dotychczasowym zarządzającym – realizacja, wykonanie postanowień wynikających z wydanych decyzji, o których mowa w pkt. 4 OPZ,
g) przekazywanie do wiadomości Zamawiającemu sprawozdań przekazywanych do Marszałka Województwa Dolnośląskiego;
h) przekazywania informacji i wnoszenia opłat z tytułu korzystania ze środowiska za składowanie odpadów na rachunek Urzędu Marszałkowskiego w terminach i kwotach określonych w przepisach prawa oraz przekazywanie Zamawiającemu potwierdzenia złożenia informacji i wniesienia powyższej opłaty w terminie 10 dni po obowiązku przekazania informacji i wniesienia opłat do Urzędu Marszałkowskiego,
i) przeciwdziałania powstawaniu zagrożeń (pożarów, nadmiernych emisji odorów itp.),
j) ponoszenia kosztów związanych z wykorzystaniem wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do bieżącej eksploatacji i zarządzania składowiskiem, k) bieżącego utrzymywania porządku na terenie składowiska odpadów poprzez zbieranie odpadów przedostających się poza teren kwater składowiska, właściwe utrzymywanie terenu wokół składowiska poprzez pielęgnację terenów zieleni (koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów stanowiących zieleń izolacyjną), utrzymywanie budynków, wszelkich urządzeń infrastruktury technicznej, ogrodzeń we właściwym stanie technicznym,
l) po podpisaniu umowy o zarządzaniu składowiskiem, a przed rozpoczęciem zarządzania składowiskiem Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na siebie praw i obowiązków wynikających z decyzji: - decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych. Ponieważ decyzja ta warunkuje możliwość świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia w części I, dopiero po jej uzyskaniu i uprawomocnieniu Wykonawca przystąpi do świadczenia usług. Zamawiający zaznacza, iż instrukcja prowadzenia składowiska odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płóczkach Dolnych winna zawierać zapisy wynikające z wydanej decyzji zezwalającej na zamknięcie składowiska odpadów,
m) uzyskania tytułu prawnego do dysponowania całą nieruchomością, na której jest zlokalizowane składowisko odpadów (Zamawiający przekaże do dysponowania przedmiotową nieruchomość na podstawie nieodpłatnej umowy użytkowania. Stosownie do art. 124 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1589 ze zm.) Zarządzający składowiskiem odpadów posiada tytuł prawny do całej nieruchomości, na której znajduje się składowisko odpadów, wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami związanymi z prowadzeniem tego składowiska, w okresie obejmującym fazę eksploatacyjną i poeksploatacyjną. Przepis ten stanowi lex specjalis do prawa miejscowego),
n) ustanowienia zabezpieczenia roszczeń, zgodnie z art. 125 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1589 ze zm.),
o) udostępnienia wszelkiej dokumentacji i informacji Zamawiającemu w zakresie zarządzania składowiskiem odpadów w tym sprawozdań,
p) wypełnianie pozostałych obowiązków w zakresie zarządzania składowiskiem określonych w przepisach prawa,
q) Wykonawca zapewnia w czasie trwania umowy obsługę personalną i obsługę techniczną na powierzonym terenie, sprzętem własnym lub pozyskanym własnymi staraniami.
2. W ramach umowy Wykonawca będzie ponosił koszty związane z zarządzaniem składowiska m.in. monitoring obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, energia elektryczna, odprowadzanie odcieków z kwatery składowiska, eksploatacja instalacji odgazowania kwatery składowiska, przeprowadzanie drobnych remontów, napraw do wysokości 300 zł netto/szt., przeprowadzanie wymaganych przeglądów, serwisów, ponoszenie zobowiązań w podatku od nieruchomości itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90531000-8 - Usługi zarządzania wysypiskami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.5.) Wartość części: 440000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Zarządzanie targowiskiem miejskim w Lwówku Śląskim” - Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem nieruchomością zabudowaną pełniącą funkcję targowiska miejskiego.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) egzekwowanie w odniesieniu do podmiotów korzystających z targowiska obowiązków wynikających z regulaminu targowiska miejskiego przyjętego uchwałą Rady Miejskiej w Lwówku Śląskim,
b) bieżące całoroczne utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska, w jego bezpośrednim sąsiedztwie, a także za ogrodzeniem targowiska obok działki nr 558 przylegającej do budynku nr 10 przy Alei Wojska Polskiego,
c) wyposażenie nieruchomości w niezbędną ilość pojemników na odpady stałe gwarantującą należyte utrzymanie czystości i porządku oraz zapewnienie odbioru odpadów przez uprawnione podmioty,
d) pobieranie (inkasowanie) opłat targowych, oraz wszelkich opłat publicznych wg zasad ustalonych przez właściwe organy gminy oraz rozliczanie się z tego tytułu z Zamawiającym,
e) bieżące utrzymanie toalety w pawilonie handlowym w godzinach funkcjonowania targowiska,
f) rozliczanie dzierżawcy pawilonu handlowego z opłat wynikających z zużycia energii elektrycznej za dzierżawione pomieszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.5.) Wartość części: 296397,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła udziału w postępowaniu i została odrzucona na podstawie art . 266 ust.1 pkt 2 lit.b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. )

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.