Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00147872/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Niemce. – „Niskoemisyjna Gmina Niemce - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Niemce. – „Niskoemisyjna Gmina Niemce - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af57ea0a-be62-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy zadań planowanych do realizacji w ramach projektu: „Niskoemisyjna Gmina Niemce – etap II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.5 Promocja niskoemisyjności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 588219 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Budowa energooszczędnego oświetlenia w miejscowości Pryszczowa Góra i Krasienin.1) Budowa kablowego niskoemisyjnego autonomicznego oświetlenia ulicznego typu LED w m. Pryszczowa Góra.
- Budowa obejmuje zasilenie 8 opraw oświetleniowych LED niskoemisyjnych wyposażonych w stateczniki z funkcja przyciemniania w 3 stopniowym systemie, zabudowanych na projektowanych słupach aluminiowych o wys. 9m na wysięgniku 1,5 m o kącie nachylenia 15 stopni przy drodze gminnej działka 307 w m. Pryszczowa Góra gm. Niemce.
2) Budowa kablowego niskoemisyjnego autonomicznego oświetlenia ulicznego typu LED drogi gminnej nr 106033L w m. Krasienin
- Budowa oświetlenia drogowego obejmuje zasilenie 15 opraw oświetleniowych LED niskoemisyjnych wyposażonych w stateczniki z funkcją przyciemniania w 3 stopniowym systemie, zabudowanych na projektowanych słupach aluminiowych o wys. 9m na wysięgniku 1,5m o kącie nachylenia 15°, przy drodze gminnej
w miejscowości Krasienin gm. Niemce dz. nr 85.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 197000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Budowa energooszczędnego oświetlenia w miejscowości Dys.1) Budowa oświetlenia skweru w m. Dys – dz. nr ewid. 513, 481/3
Budowa polega na wykonaniu zalicznikowej linii kablowej oświetlenia skweru przy drodze powiatowej nr 2217L w m. Dys. Projektowane oświetlenie jest rozbudową oświetlenia ulicy Nadrzecznej i zostanie zasilone z istniejącego słupa nr I/12. Projektowana linia kablowa zostanie poprowadzona do projektowanych słupów oświetleniowych wzdłuż ulicy Nadrzecznej, działka nr ewid. 481/3 i następnie po działce nr 513 wzdłuż granicy działki. Projektowane oświetlenie obejmuje dwa słupy oświetleniowe położone przy drodze powiatowej nr 2217L na działce nr ewid. 513, obręb: 5- Dys
2) Budowa oświetlenia drogowego w m. Dys ul. Kwiatowa dz. nr ewid. 949/1, 948, 946/2,805/2.
Budowa oświetlenia polega na wybudowaniu linii kablowej z istniejącej szafki oświetleniowej w m. Dys, ul. Kwiatowa gmina Niemce w celu zasilenia 5 opraw typu LED.
3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Dys, ul. Kwiatowa dz. nr ewid. 990/1, 421/7, 989, 988/2, 988/4.
Rozbudowa oświetlenia polega na wybudowaniu linii kablowej z istniejącej szafki oświetleniowej w m. Dys, ul. Kwiatowa gmina Niemce w celu zasilenia 6 opraw typu LED.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 169000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III -Budowa energooszczędnego oświetlenia w miejscowości Dziuchów.1) Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Dziuchów
Rozbudowa oświetlenia polega na wybudowaniu linii kablowej z istniejącej szafki oświetleniowej w m. Dziuchów, gmina Niemce w celu zasilenia 6 opraw typu LED.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV -Budowa kablowego niskoemisyjnego autonomicznego oświetlenia ulicznego typy LED drogi powiatowej Niemce ul. Leonów dz. 1952, 1948 oraz drogi gminnej Niemce ul. Orzechowa dz. nr 2854.1) Budowa kablowego niskoemisyjnego autonomicznego oświetlenia ulicznego typy LED drogi powiatowej Niemce ul. Leonów dz. 1952, 1948 oraz drogi gminnej Niemce ul. Orzechowa dz. nr 2854.
Budowa oświetlenia drogowego zasilającego 21 opraw oświetleniowych LED niskoemisyjnych wyposażonych w stateczniki z funkcją przyciemniania w 3 stopniowym systemie, zabudowanych na słupach aluminiowych o wys. 9 m na wysięgnikach 1,5 m o kącie nachylenia 15 stopni, przy drodze powiatowej nr 1546L w m. Niemce oraz drogi gminnej ul. Orzechowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 178500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu dla części I złożona jako jedyna oferta firmy: FIRMA KOWALCZYK KOWALCZYK ZYGMUNT, ul. Długa 97, 20-365, Lublin została odrzucona jako oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień co do rażąco niskiej ceny w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 224 ust. 6 p.z.p. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2)ustawy Pzp., ponieważ dla części I postepowania wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462715318
7.3.3) Ulica: ul. Wrońska 1B lok. 168
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-327
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462715318
7.3.3) Ulica: ul. Wrońska 1B lok. 168
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-327
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA KOWALCZYK KOWALCZYK ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120304918
7.3.3) Ulica: ul. Długa 97
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-365
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.