Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00066914/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00098701/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Chełmiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 24
1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a0a190b-b9e6-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0a190b-b9e6-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042916/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Krasne Potockie
1.1.2 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Klęczany
1.1.3 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury w miejscowości Januszowa
1.1.4 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Piątkowa
1.1.5 Poprawa stanu przyszkolnej infastruktury w miejscowości Marcinkowice
1.1.6 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Trzetrzewina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2792156,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 1) Krasne Potockie – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Krasne Potockie” zaplanowano budowę placu parkingowego, chodników, schodów terenowych, siłowni, placu zabaw, boiska oraz urządzenie placu zabaw, siłowni oraz boiska;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 576985,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 2) Klęczany – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Klęczany” zaplanowano roboty ziemne, nawierzchnie, instalacje urządzeń na placu zabaw, ogrodzenie, demontaż starych urządzeń, nasadzenie zieleni, oświetlenie oraz monitoring;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 791982,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 3) Januszowa – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Januszowa” zaplanowano budowę boiska wielofunkcyjnego (drenaż, ogrodzenie i piłkochwyty, wyposażenie) wraz z placem zabaw;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 441281,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 4) Piątkowa – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Piątkowa” zaplanowano nowe wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią poliuretanową, wymianę siatki ogrodzeniowej i wykonanie piłkochwytów oraz wykonanie muru oporowego od strony szkoły i drogi;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 413562,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 5) Marcinkowice – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Marcinkowice” zaplanowano roboty ziemne wraz z podbudową, nową nawierzchnie poliuretanową oraz ogrodzenie;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 232579,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 6) Trzetrzewina – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Trzetrzewina” zaplanowano remont bieżni wraz z montażem nawierzchni poliuretanowej oraz remont budynku socjalnego;4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 335764,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632134,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1680845,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1172190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473050,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604545,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323004,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809558,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Utworzenie nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Dobroszycach w ramach programu "Maluch+" 2022-2029 - modernizacja placu zabaw
- "Budowa skateparku w Wyrzysku"
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- "Rozwój infrastruktury turystycznej i kulturalnej na terenie gminy Pęcław w Krainie Łęgów Odrzańskich . "
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.