eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › "Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 24

1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a0a190b-b9e6-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0a190b-b9e6-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042916/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Krasne Potockie

1.1.2 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Klęczany

1.1.3 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury w miejscowości Januszowa

1.1.4 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Piątkowa

1.1.5 Poprawa stanu przyszkolnej infastruktury w miejscowości Marcinkowice

1.1.6 Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Trzetrzewina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPR.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2792156,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1) Krasne Potockie – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Krasne Potockie” zaplanowano budowę placu parkingowego, chodników, schodów terenowych, siłowni, placu zabaw, boiska oraz urządzenie placu zabaw, siłowni oraz boiska;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 576985,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2) Klęczany – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Klęczany” zaplanowano roboty ziemne, nawierzchnie, instalacje urządzeń na placu zabaw, ogrodzenie, demontaż starych urządzeń, nasadzenie zieleni, oświetlenie oraz monitoring;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 791982,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 3) Januszowa – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Januszowa” zaplanowano budowę boiska wielofunkcyjnego (drenaż, ogrodzenie i piłkochwyty, wyposażenie) wraz z placem zabaw;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 441281,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 4) Piątkowa – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Piątkowa” zaplanowano nowe wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią poliuretanową, wymianę siatki ogrodzeniowej i wykonanie piłkochwytów oraz wykonanie muru oporowego od strony szkoły i drogi;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 413562,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 5) Marcinkowice – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Marcinkowice” zaplanowano roboty ziemne wraz z podbudową, nową nawierzchnie poliuretanową oraz ogrodzenie;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 232579,19 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 6) Trzetrzewina – W ramach zadania „Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowości Trzetrzewina” zaplanowano remont bieżni wraz z montażem nawierzchni poliuretanowej oraz remont budynku socjalnego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 335764,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632134,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1680845,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1172190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473050,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353748,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na realizację robót dla zadania „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Chełmiec” wpłynęły w terminie pytania dla każdej z części postępowania, na które Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi. W dniu 14.02.2024 r. Zamawiający zamierzał opublikować ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w celu przesunięcia terminu składania ofert w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi w terminie przez Zamawiającego (wpłynęło bardzo dużo pytań i Zamawiający potrzebował czasu na opracowanie wszystkich odpowiedzi). W dniu 14.02.2024 r. wystąpiła awaria platformy ezamówienia i niestety nie było możliwości przesunięcia terminu składania ofert. Zamawiający na infolinii https://ezamowienia.gov.pl uzyskał informację o awarii platformy oraz został poinstruowany o konieczności zgłoszenia problemu technicznego związanego z niemożliwością zmiany ogłoszenia. Niestety do terminu składania ofert nie usunięto awarii, a Zamawiający nie miał możliwości zmiany terminu składania ofert. W związku z faktem wpłynięcia ofert Zamawiający dokonał ich otwarcia oraz opublikował na stornie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert, jednakże nie ma dalszej możliwości procedowania postępowania przetargowego, ponieważ zawiera ono niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z okolicznościami które miały miejsce Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz 1605).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323004,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809558,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.