Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z opcją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wejherowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Transportowa
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwejherowo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z opcją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-397315ef-d4b0-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z opcją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Powyższe przesłanki stanowią podstawę do udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp:
"Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPIFZ.271.9.2024.AOR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z opcją.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
1) wykonanie zamówienia podstawowego (dalej jako: „Zamówienie Podstawowe”) obejmującego zakup i dostawę fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami;
2) wykonanie zamówienia opcjonalnego (dalej jako: Opcja) obejmującego zakup i dostawę wraz z montażem, w pełni kompatybilnej z autobusem, windy dla osób niepełnosprawnych, na warunkach określonych w OPZ oraz w Umowie, na warunkach określonych w ust. 4 i 5.
3. Zamawiający w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Opcji w trakcie trwania umowy na realizację Przedmiotu zamówienia lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Zamawiający może nie skorzystać z Opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Termin wykonania Opcji jest równy terminowi wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie lub Wieloletniej Prognozie Finansowej Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej uruchamianemu zakresowi Opcji.
5. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
6. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III”- obszar D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 8 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (8) w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”.INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usługi terapii fizjoterapeutycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usługi terapii logopedycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Remont zabytkowego budynku Przedszkola Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Bł. Alicji Kotowskiej przy ul. Bukowej 1A w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala"
- "Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Ludwikowie w Gminie Jedlińsk"
- Zakup autobusu szkolnego dla Instytutu Głuchoniemych w Warszawie
- Bezpieczny transport II - Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Laszczynach i Filii w Zmysłówce
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.