eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan, Weima i Lindner Jupiter 2200 Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzeń Vecoplan, Weima i Lindner Jupiter 2200 Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzeń Vecoplan, Weima i Lindner Jupiter 2200 Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009096fa-d580-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr PZP.271/20.2023-TP, w żadnej z 3 części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Ogłoszenie o wyniku postępowaniu Ogłoszenie nr 2024/BZP 00040558 z dnia 2024-01-16
W obecnie prowadzonym postępowaniu w trybie z wolnej ręki warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne
Art. 305. pkt 2 stanowi [Warunki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki] Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7c5b6f45-9a67-11ee-ba3b-4e891c384685

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/20a.2023-WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 581240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 170880,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Lindner Jupiter 2200 będącego w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 120360,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A

7.3.4) Miejscowość: GORLICE

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A

7.3.4) Miejscowość: GORLICE

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A

7.3.4) Miejscowość: GORLICE

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.