eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Grzawie przy ul. Księża 4. Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Grzawie przy ul. Księża 4. Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131

1.5.2.) Miejscowość: Miedźna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Grzawie przy ul. Księża 4. Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3105c0-b40a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019125/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Grzawie przy ul. Księża 4.

1.1.5 Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014–2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim..

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115980/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Grzawie przy ul. Księża 4
• roboty ziemne w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej;
• roboty rozbiórkowe w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej;
• docieplenie części stropodachu styropapą wraz z obróbkami blacharskimi;
• wymiana pozostałej części pokrycia dachu na papę termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi ;
• wymiana orynnowania;
• izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych;
• ocieplenie fundamentów styropianem ekstrudowanym, obłożenie folią kubełkową;
• wymiana kanalizacji deszczowej wokół budynku;
• obłożenie schodów wejściowych płytkami ceramicznymi;
• docieplenie ściany zewnętrznej płytami styropianowymi;
• docieplenie ścian poddasza płytami styropianowymi grubość warstwy izolacji termicznej;
• izolację stropu pod nieogrzewanym poddaszem od strony strychu płytami z wełny mineralnej wraz z odtworzeniem posadzki;
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• modernizacja instalacji grzewczej poprzez wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z montażem nowych grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne oraz montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego wyposażonego w automatykę pogodową;
• montaż odpowiedniego wkładu kominowego;
• przemurowanie kominów ponad dachem;
• wymiana instalacji odgromowej;
• ułożenie opaski wokół budynku;
• wykonanie dojścia do budynku;
• zgodnie z opinią ornitologiczną zamontować budki dla ptaków (koszty uwzględnić w ofercie).
• utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 236662,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.
• roboty ziemne w niezbędnym zakresie;
• roboty rozbiórkowe w niezbędnym zakresie;
• wymiana pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną „karpiówkę” wraz z obróbkami blacharskimi oraz niezbędnymi akcesoriami;
• izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych;
• ocieplenie fundamentów styropianem ekstrudowanym, obłożenie folią kubełkową;
• wymiana kanalizacji deszczowej wokół budynku
• izolacja stropu od strony strychu styropianem oraz przykrycie warstwy izolacyjnej podkładem betonowym gr 4cm;
• docieplenie ścian poddasza wewnętrznego płytami z wełny mineralnej;
• izolacja metodą natryskową stropu od strony piwnicy pianką poliuretanową, grubość warstwy izolacji termicznej;
• montaż nowej drewnianej stolarki okiennej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• montaż nowej drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków;
• modernizacja instalacji grzewczej poprzez wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami oraz montaż zaworów termostatycznych;
• wymiana instalacji elektrycznej;
• wymiana instalacji wod-kan;
• przemurowanie kominów ponad dachem;
• wyczyszczenie kamiennego cokołu budynku i zaimpregnowanie;
• wyczyszczenie elementów ceglanych i zaimpregnowanie;
• malowanie elewacji budynku;
• ułożenie opaski wokół budynku;
• wykonanie dojścia do budynku;
• wymiana instalacji odgromowej;
• zgodnie z opinią ornitologiczną zamontować budki dla ptaków (koszty uwzględnić w ofercie);
• utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek;
• drzwi wejściowe do budynku zdemontować w sposób umożliwiający ich powtórne wykorzystanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322050,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374686,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322050,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALTIR sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOMA DG sp. z o.o. ul. Wiejska 13, 31-464 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492316283

7.3.3) Ulica: Ul. Polska 14B

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322050,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.