eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo – Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo – Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45498d68-d50e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001475/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Bierkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżnia lekkoatletyczna :
- nawierzchnia poliuretanowa, wodoprzepuszczalna,
- długość bieżni dookólnej 200 m, długość bieżni prostej 60 m + 3 m przed linią startową i 17 m strefa wyhamowania,
- 4 tory, każdy o szerokości 1,22 m,
- strefa bezpieczeństwa – 100 cm od krawężnika bieżni,
- szerokość bieżni wraz z obrzeżami 5,09 m.
Skocznia do skoku w dal :
- nawierzchnia poliuretanowa, wodoprzepuszczalna,
- zeskocznia wypełniona piaskiem,
- strefa bezpieczeństwa – 100 cm od krawężnika rozbiegu oraz 100 cm z boków zeskoczni
i 500 cm od frontu zeskoczni,
- całkowite wymiary zewnętrzne skoczni wynoszą 41,41 m x 3,06 m.
Dwa tory pumptrack :
- tory pumptrack ziemne, o nawierzchni asfaltowej, układanej ręcznie,
- parametry toru pumptrack – Easy Pump:
• o powierzchnia toru (po obrysie skarp): 934,0 m2,
• o powierzchnia asfaltowa w rzucie: 311,0 m2,
• o długość toru w rzucie: 126,0 m,
• o szerokość warstwy jezdnej toru: min. 1,7 m,
• o wysokość zakrętów profilowanych toru pumptrack (mierzona od powierzchni asfaltowej
• w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy): 1,0 m,
• o ilość zakrętów profilowanych: 7 szt.,
• o promień zakrętów: min. 3,8 m,
- parametry toru pumptrack – Mini Pump:
• o powierzchnia toru (po obrysie skarp): 160,0 m2,
• o powierzchnia asfaltowa w rzucie: 64,0 m2,
• o długość toru w rzucie: 32,0 m,
• o szerokość warstwy jezdnej toru: min. 1,5 m,
• o wysokość zakrętów profilowanych toru pumptrack (mierzona od powierzchni asfaltowej w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy): 0,5 m,
• o ilość zakrętów profilowanych: 2 szt.,
• o promień zakrętów: min. 3,0 m,
• Mała architektura :
• - ławki parkowe – 3 szt.,
• - kosz na śmieci – 3 szt.,
• - stojak rowerowy – 4 szt.
• Komunikacja :
• - nawierzchnia utwardzona gliniasto żwirowa w obrzeżach betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego,
• - nawierzchnia utwardzona z betonowej kostki brukowej o gr. 6 cm w obrzeżach betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego,
• - nawierzchnia utwardzona z betonowych płyt chodnikowych 50x50x7 cm w obrzeżach
• betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego..
• Oświetlenie i monitoring :
• - wewnętrzna linia zasilająca,
• - tablice rozdzielcze,
• - instalacja oświetlenia terenu,
• - instalacja ochrony przeciwprzepięciowej i instalacja ochrony przed porażeniem,
• - instalacja systemu telewizji dozorowej (CCTV).
• Zieleń i uporządkowanie terenu :
• - oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci,
• - wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia,
• - sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych.



Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim,
b) dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji jeszcze przed wbudowaniem wniosków materiałowych na materiały i urządzenia, które wykonawca zamierza zmontować w ramach przedmiotowego postępowania,
c) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizowanych robót – należy tego dokonać do 14 dni od dnia zawarcia umowy
d) Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu,
e) wykonawca uzyska w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenie na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót,

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.