Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00330566/01 - Wynik z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Podłężnej im. Orła Białego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.4.2.) Miejscowość: Zakrzew
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 486105122
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.biuletyn.net/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221534
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00191388
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących sytuacji:
1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych/mających bezpośrednie znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia w związku z:
a) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres ciągły trwający co najmniej 7 dni, uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót, przy czym przez wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć w szczególności nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, długotrwałe ulewne deszcze, śnieżyce, gradobicia, podtopienia, silne wiatry lub zbyt niskie/wysokie temperatury powietrza – uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych (np. prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów), co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu rękojmi i gwarancji pod warunkiem, że miały one wpływ na niemożliwość wykonania robót zaplanowanych w Harmonogramie w tym czasie. Wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winien zgłosić w dzienniku budowy oraz pisemnie Inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu.
b) wystąpieniem warunków geologicznych czy hydrogeologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń oraz koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, wystąpieniem nieprzewidzianych prac archeologicznych, odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypałów i niewybuchów, odkrycia przedmiotu względem którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót lub zaistnieniem innych nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności zewnętrznych, nie powstałych z winy Wykonawcy,
c) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z nieprzewidzianych okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
d) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne, zasadne lub celowe, jeżeli ich wykonanie ma wpływ na termin i tryb realizacji zamówienia podstawowego,
e) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, stan epidemii, etc.) mającej wpływ na termin i tryb realizacji zamówienia podstawowego,
Wszystkie zmiany zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących sytuacji:
1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych/mających bezpośrednie znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia w związku z:
a) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres ciągły trwający co najmniej 7 dni, uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót, przy czym przez wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć w szczególności nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, długotrwałe ulewne deszcze, śnieżyce, gradobicia, podtopienia, silne wiatry lub zbyt niskie/wysokie temperatury powietrza – uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych (np. prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów), co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu rękojmi i gwarancji pod warunkiem, że miały one wpływ na niemożliwość wykonania robót zaplanowanych w Harmonogramie w tym czasie. Wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winien zgłosić w dzienniku budowy oraz pisemnie Inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu.
b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z nieprzewidzianych okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
c) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne, zasadne lub celowe, jeżeli ich wykonanie ma wpływ na termin i tryb realizacji zamówienia podstawowego,
d) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, stan epidemii, etc.) mającej wpływ na termin i tryb realizacji zamówienia podstawowego,
e) zaistnienia nieprzewidzianej konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy,
f) zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wstrzymaniem robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy,
Wszystkie zmiany zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-29 11:00
Po zmianie:
2024-03-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-29 11:05
Po zmianie:
2024-03-07 11:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-29
Po zmianie:
2024-04-05
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
- Budowa budynku gospodarczego-komunalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby Gminy Zakrzew na działkach o nr ewid. 26 i 27/9 w miejscowości Karolin
- Przebudowa ulicy Zgodnej w miejscowości Cerekiew
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.