eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Włoszczowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +413944951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-wloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-wloszczowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7b6773-f49b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051750/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa w zakładce dedykowanej postępowaniu.
2. Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem PRM określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu
„cookies”,
c) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
d) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
e) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez zamawiającego na pierwszej stronie SWZ tj. AG.272.4.2023.
7. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@powiat-wloszczowa.pl z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
9. Zgodnie z treścią art. 63 ust. 2 Pzp ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest SWZ, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa.
11. Dokumenty w wersji elektronicznej Wykonawca sporządza w jednym z formatów:
a) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xls, .jpg (.jpeg))
b) w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip, .7Z
c) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp,
.numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie
d) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem typu PAdES.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SZCZEGOŁÓWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ XXI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SZCZEGOŁÓWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.272.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego we Włoszczowie”
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena (A) – opłata ryczałtowa: 60%,
2) oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bankowym (B) – waga kryterium: 30%,
3) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (C) – waga kryterium: 10%
2. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca wynosi 100 pkt.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów przy zastosowaniu powyższych wzorów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bankowym

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Wykonawca musi być bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2022 r, poz. 2324 ze zm.) oraz musi posiadać aktualne (ważne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

2) zdolności technicznej lub zawodowej

a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał minimum dwie usługi polegające na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

b) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną placówką bankową, oddziałem lub filią banku zlokalizowaną na terenie miasta Włoszczowa.

POZOSTAŁE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ VIII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
2. Wykaz usług w których Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie usługi polegające na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostek samorządu terytorialnego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu co najmniej jednej placówki bankowej, oddziału lub filii bankowej zlokalizowanej na terenie miasta Włoszczowa.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ VIII SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ)
b) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG)
c) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie (o ile dotyczy),
d) oświadczenie z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp (o ile dotyczy)
e) zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość składnia ofert wspólnych. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
UWAGA: do oferty należy załączyć dokument, z którego wynika umocowanie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2) Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli dokument sporządzony został jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (par. 7 Rozporządzenia PRM)
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika (lidera).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:
1) konieczność zmiany terminu obowiązywania umowy z powodu:
a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron umowy,
b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które mają wpływ na realizację umowy,
c) zmian przepisów prawa, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które mają wpływ na termin realizacji niniejszej umowy,
2) konieczność zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy z powodu przedłużenia się terminu realizacji umowy, o którym mowa w pkt 1) maksymalnie do jednego roku od terminu zakończenia wykonania obsługi bankowej wskazanego w Dziale I – Załącznika nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy; wynagrodzenie zostanie zwiększone o kwotę miesięczną określoną w Dziale II – Załącznika nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy za każdy kolejny miesiąc realizacji przedmiotu umowy, jednak nie więcej niż 20% wynagrodzenia - aktualnego w dniu podpisania niniejszej umowy,
3) wprowadzenie zmian wynikających z nowych rozwiązań organizacyjnych, modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-księgowego Zamawiającego, które będzie korzystne dla Zamawiającego, bez zmiany wynagrodzenia,
4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia,
5) pojawienie się nowych produktów bankowych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana wynagrodzenia będzie niższa niż 10% wartości wynagrodzenia – aktualnego w dniu zawarcia niniejszej umowy.
6) na Powiat nałożone zostaną nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Powiatu.
2. Zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmiany:
- stawki podatku VAT,
- zmiany stawki podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz w przypadku zmiany stawki VAT mającej wpływ na całkowitą wartość umowy, każda ze Stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia lub całkowitej wartości umowy może wystąpić z takim żądaniem do drugiej Strony Umowy. Zasady zmiany wynagrodzenia określono powyżej w ust. 3-11 Działu II Wynagrodzenia – Załącznik nr 6 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

cd. w Sekcji IX - Pozostałe informacje

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W TYM ZAKRESIE ZAWIERA ROZDZIAŁ XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przecidziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 129 ze zm.) - szczegóły w SWZ.

cd. Sekcja VII.7.4_Projektowane postanowienia umowy.
3.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją umowy, na zasadach określonych poniżej:1) uprawnienie Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wystąpi, gdy wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dla następującego składnik: a) Usługi finansowe świadczone przez banki i inne instytucje publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Informacji sygnalnej - Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych w ostatnim miesiącu przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, dotyczącego poprzedniego miesiąca w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku (np. dla kolejnego okresu rozliczeniowego rozpoczynającego się 1 stycznia 2024 r. do zmiany wynagrodzenia zastosowanie miałyby wskaźniki dotyczące stycznia 2023 r. - opublikowane w styczniu 2023 r.) – przekroczy 110 (wzrost wynagrodzenia Wykonawcy) lub będzie niższa niż 90 (zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy),
2) powyższe komunikaty dla poszczególnych okresów w kolejnych latach będą dostępne na oficjalnej stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego,3) wynagrodzenie może być zmieniane dla oddania wzrostów lub spadków kosztów związanych z realizacją zamówienia,
4) jako okres rozliczeniowy na potrzeby ustalenia zmiany wynagrodzenia, Strony ustalają okres kolejnych 12 miesięcy; dniem rozpoczęcia biegu pierwszego okresu rozliczeniowego jest 1 styczeń 2024 r., z zastrzeżeniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa zamówień publicznych;
5) zmiana wynagrodzenia może nastąpić najwcześniej w drugim okresie rozliczeniowym,6) wyliczenie kwoty miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, obowiązującego w kolejnym okresie rozliczeniowym, z uwzględnieniem zmiany kosztów zostało opisane w SWZ.,7) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w całym okresie trwania umowy, nie przekroczy 10% całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, określonego w Dziale II Wynagrodzenia – Załącznik nr 6 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) – aktualnego w dniu zawarcia umowy,8) każda ze Stron ma prawo do złożenia przed upływem danego okresu rozliczeniowego w formie pisemnej wniosku o zmianę wynagrodzenia; w przypadku nie złożenia przez Strony takiego wniosku lub złożenia z naruszeniem wymagań wskazanych w umowie, oznacza brak zmiany kosztów uprawniających do zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem pkt 9)-10),
9) w przypadku, gdyby wskaźniki, o których mowa w pkt 1), przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane odpowiednio przez Prezesa GUS,
10) w przypadku opóźnienia publikacji aktualnych wskaźników, o których mowa w pkt 1), dla kolejnego okresu rozliczeniowego zostanie wyliczona zmiana wynagrodzenia, gdy Prezes GUS ogłosi wskaźniki dla danego okresu rozliczeniowego, 11) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są usługi, b) okres obowiązywania umowy o podwykonawstwo przekracza 6 miesięcy,12) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu obowiązku zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, o którym mowa w pkt 11).

Ze względu na ograniczoną ilość miejsca POZOSTAŁE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.