eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Gminnej Spółki Wodnej Dobre



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Gminnej Spółki Wodnej Dobre

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spólka Wodna Dobre

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388164979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T.Kościuszki1

1.5.2.) Miejscowość: Dobre

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-307

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 694725736

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gswd@gminadobre.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-366e64c9-e4d3-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Spółka Wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Gminnej Spółki Wodnej Dobre

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366e64c9-e4d3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174320/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskigo Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w wysokości 80%

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSWD 271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Gminnej Spółki Wodnej Dobre
Parametry ciągnika rolniczego:
- nowy, nieużywany, sprawny, nigdy wcześniej nierejestrowany,
- rok produkcji (2021, 2022, 2023),
- slnik: wysokoprężny, 4 lub 6 cylindrowy z turboładowaniem chłodzony cieczą spełniający normy emisyjności spalin Stage V lub równoważna, o mocy od 130KM do 150 kM, o pojemności od 4100-6800 cm3,
- Kabina - 6-słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, drzwi kabiny otwierane z prawej
i lewej strony, szyba tylna uchylna, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, siedzenie kierowcy pneumatyczne, siedzenie pasażera, rejestracja ciągnika na 2 osoby,
- Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana o przełożeniach minimum 16 przód
i 16 tył, 3 stopniowy wzmacniacz momentu obrotowego, maksymalna prędkość ciągnika nie mniejsza niż 40km/h,
- Sprzęgło: tarczowe suche
- Układ napędowy: 4x4 z blokadą mechanizmu różnicowego załączanego przyciskiem
- Układ hamulcowy: tarczowy mokry, hamulec ręczny mokry tarczowy sterowany dźwignią,
- WOM tylny: 540/540E/1000/1000E lub 540/540E/1000
- Hydraulika:
Pompa hydrauliczna:
niezależna o wydajności minimum 70l/min i ciśnieniu roboczym na szybkozłączu minimum 20MPa lub pompa zębata o wydajności 113l/min
Udźwig podnośnika tylnego: minimum 6900kg,
Sterowanie hydrauliką: elektrohydrauliczne,
Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem: przyciskami na błotnikach ,
Rozdzielacz hydrauliki: tył: 6+1 przód : 6,
- Pneumatyka: jednoobwodowa i dwuobwodowa fabrycznie zamontowana,
- Układ kierowniczy: hydrostatyczny z oddzielnym układem hydraulicznym i wspomaganiem,
- Ogumienie: przód minimum 420/70r24 spawane felgi, tylne minimum 520/70r38 spawane felgi,obciążniki tylnych kół 350kg,
- Zaczep tylny: transportowy na sworzeń lub automatyczny,
- Zaczep tylny dolny: Typu piton-fix lub hitch o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg na hak lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg,
- Tylny TUZ: kategorii II z hakami i 2 siłownikami pomocniczymi,
- Przedni TUZ: o udźwigu minimum 2500kg,
- Przedni WOM: lewoobrotowy (stojąc przodem do ciągnika) końcówka 6-rowkowa, obroty: 1000 obr/min,
- Zbiornik paliwa: minimum 220 litrów,
- Instalacja elektryczna: 12V, akumulator min. 155Ah, alternator min. 200A,
- Deska rozdzielcza: powinny znajdować się wskaźnik: liczby motogodzin, poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia oleju, obrotomierz,
- Wyposażenie: przednie i tylne lampy robocze,
- Światło ostrzegawcze obrotowe,
- Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy,
- Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy max 36 miesiący //bez limitu motogodzin,
- Dokumenty:
a) świadectwo homologacji na terenie RP na 2os.
b) gwarancje,
c) fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji
d) książki serwisowe w języku polskim.
- Przeglądy gwarancyjne
-Finasowanie:
- 20% -(wkład własny) – Gminnej Spółki Wodnej Dobre;
- 80% - (finansowanie fabryczne/ zewnętrzne) – dwie raty półroczne z których pierwsza półroczna to zwrot dotacji, a druga to odsetki

2.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przy pomocy następującego kodu:
CPV 16700000-2 - Ciągniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy PZP postępowanie unieważnia się, jeżeli
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu ceny złożonych ofert przekroczyły możliwości finansowe
Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
400 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty w stopniu umożliwiającym
wybór oferty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą. Mając powyższe
na względzie, uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww.
podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.