eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 592 64 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia Rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0b147e-f08a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122454/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) oraz dwóch audytów nadzoru ZSZ polegającego na sprawdzeniu stanu zgodności systemu zarządzania Zamawiającego z wymaganiami norm

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. 2. System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników zewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji,
odpowiedzi na pytania. 6. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu
ofert, komunikacja kierowana od Wykonawcy do Zamawiającego, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. 7. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników zewnętrznych, w tym do złożenia oferty, przesyłania dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika
zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 8. Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy Pzp System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami
elektronicznymi. 9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług)
dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla
Wykonawców pod adresem https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus/elearning. 10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z
Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez
Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. 12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty
obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. 13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy
technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: bzp@krus.gov.pl (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami). 14. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, polegających na sprawdzeniu stanu zgodności systemu zarządzania jakością oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji funkcjonujących w KRUS z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.
2. Aktualnie KRUS posiada ważny do 20 listopada 2023 r. certyfikat potwierdzający, że Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – Centrala wraz z Oddziałami Regionalnymi i podległymi Placówkami Terenowymi spełnia wymagania norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 w obszarze: obsługa ubezpieczonych i świadczeniobiorców w zakresie zadań wynikających z ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz organizacja wsparcia rolników.
3. Struktura organizacyjna KRUS, w tym dane adresowe Centrali, poszczególnych Oddziałów Regionalnych i Placówek Terenowych KRUS, znajduje się pod adresem: www.krus.gov.pl/krus/struktura/. Obecnie KRUS zatrudnia ok. 6280 pracowników, pracujących w systemie jednozmianowym. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego wraz z liczbą osób w nich zatrudnionych stanowi załącznik nr 1 do umowy – zaktualizowany dokument Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z zawieraną umową.
4. Zamawiający wymaga, aby usługa była świadczona przez Wykonawcę, który przez cały okres trwania niniejszej umowy posiada Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. 2019, poz. 544) i/lub równoważne zgodnie z wielostronnym porozumieniem z podmiotami certyfikującymi system zarządzania jakością, uprawniające Wykonawcę do certyfikacji systemów zarządzania na zgodność z normami PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO/IEC 27001. Potwierdzeniem powyższego będzie certyfikat akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania.
5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Usługa winna być wykonana przez Wykonawcę, który posiada dokumenty wskazane w pkt 4.

Termin wykonania zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 20 listopada 2026r. od dnia podpisania umowy przy czym:
a) audyt recertyfikacyjny zostanie przeprowadzony w terminie gwarantującym utrzymanie ciągłości posiadanego przez Zamawiającego certyfikatu z uwzględnieniem czasu na usunięcie ewentualnych niezgodności lub wprowadzenie działań korygujących i podjęcia przez Wykonawcę jako jednostkę recertyfikującą decyzji o przyznaniu certyfikatu najpóźniej do dnia 20 listopada 2023 r.
b) pierwszy audyt nadzoru – zostanie przeprowadzony po upływie jednego roku od daty przeprowadzenia audytu recertyfikacyjnego oraz
c) drugi audyt nadzoru – zostanie przeprowadzony po upływie dwóch lat od daty przeprowadzenia audytu recertyfikacyjnego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia audytów, zgodnie z planami uprzednio ustalonymi z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie audytora wiodącego (Kdaw)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie audytorów technicznych (Kdat)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje:
a) usługi certyfikacji lub recertyfikacji zakończone przyznaniem certyfikatów zgodności systemów zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 dla co najmniej 3 organizacji o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 5 lokalizacji lub organizacji zatrudniających minimum 250 pracowników
oraz
b) usługi certyfikacji lub recertyfikacji zakończone przyznaniem certyfikatów zgodności systemów zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 dla co najmniej 3 organizacji o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 5 lokalizacji lub organizacji zatrudniających minimum 250 pracowników.
Zamawiający dopuszcza, aby usługi wymienione w pkt. A były częścią zamówienia o szerszym zakresie.

B. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, przedstawiając jednocześnie informacje o podstawie dysponowania, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i umiejętnościami odpowiednimi do pełnienia funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca będzie dysponował dedykowanym do realizacji zamówienia zespołem minimum 4 osób/audytorów pełniących wskazane funkcje i musi wykazać, że skierowani do wykonania usługi audytorzy posiadają następujące doświadczenie i kwalifikacje:

a) 1 osoba/audytor pełniąca rolę audytora wiodącego, który będzie recertyfikować system zarządzania na zgodność z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 winien wykazać się zrealizowaniem, jako audytor wiodący:
- co najmniej 2 audytów certyfikujących/recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,
- oraz co najmniej 2 audytów certyfikujących/recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,
b) 3 osoby/audytorzy pełniący rolę audytorów technicznych, którzy będą recertyfikować system zarządzania na zgodność z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 winni wykazać się zrealizowaniem, jako audytorzy techniczni:
- co najmniej 2 audytów certyfikujących/ recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,
- oraz co najmniej 2 audytami certyfikujących/ recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 zakończonych przyznaniem certyfikatów.

Zamawiający dopuszcza, aby audytor wiodący i/lub audytorzy techniczni wykazali usługi obejmujące swym zakresem jednocześnie normy PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 w ramach realizacji jednej usługi. W trakcie oceny ofert, w takim przypadku Zamawiający uzna, że usługa dla każdej normy została wykonana w ramach oddzielnego audytu.

Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji V pkt 5.5) w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1, ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz.129 ze zm.)

Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych o których mowa powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunków określonych w sekcji V pkt 5.4:
• wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

Termin 3 lat i 3 miesięcy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, powinien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

• wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a do SWZ.
UWAGA!
W przypadku, gdy wykaz złożony w celu oceny ofert (załącznik nr 5 do SWZ) będzie umożliwiał poprawną weryfikację spełnienia warunku udziału w postępowaniu,Wykonawca jest zobowiązany do złożenia jedynie oświadczenia o jego prawidłowości i aktualności zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, odpowiednio każdy z tych Wykonawców oraz podmiotów nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania. W takim przypadku oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z tych Wykonawców/podmiotów.
5. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ocena wymagań określonych Sekcji V Ogłoszenia pkt 1) lit. A i B będzie dla tych Wykonawców dokonana łącznie, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach w zakresie doświadczenia tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w § 14 Projektowanych Postanowieniach Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ. Ofertę należy złożyć w języku
polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść oferty musi być zgodna z
warunkami zamówienia. Po prawidłowym przekazaniu plików oferty wyświetlana jest informacja o pozytywnym przyjęciu
oferty przez System.

Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w Sekcji V pkt 5.5;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.
5) wykaz osób/audytorów delegowanych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ). Dokument składany na potrzeby kwalifikacji Wykonawców zgodnie z kryteriami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.