Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174071/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem mebli szkolnych do Punktów Informacji i Kariery w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5016031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem mebli szkolnych do Punktów Informacji i Kariery w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b50f86-0988-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.58 Zakup i dostawa wraz z montażem mebli szkolnych do Punktów Informacji i Kariery w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zawodowy krok w przyszłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.346.2021.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 821456,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3384,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli szkolnych: biurko dla ucznia (4 szt.), biurko dla nauczyciela (1 szt.), szafa na dokumenty (1 szt.), krzesło (4 szt.), fotel biurowy (1 szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały oferty przez nw. Wykonawców:
1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa z zaoferowaną ceną 29 446,20 zł, terminem dostawy - 30 dni oraz gwarancją - 36 miesięcy
2. Moje Bambino Sp z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź z zaoferowaną ceną 3 484,59 zł terminem dostawy -14 dni oraz gwarancją - 36 miesięcy
W niniejszym postępowaniu odrzucono ofertę nr 2 złożoną przez Moje Bambino Sp z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi, iż „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. W konsekwencji powyższego cena oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, która jednocześnie nie podlega odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę: TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zaoferował ww. Wykonawca wynosi 29 446,20 zł, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 4 830,00 zł brutto i nie mógł jej zwiększyć. Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie"
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej"
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.