Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułtuska 3
1.5.2.) Miejscowość: Karniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-425
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@karniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1dc4950-bc05-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1dc4950-bc05-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082005/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Urzędu Gminy , GOK-u
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych polegająca na:
1) remoncie istniejących pomieszczeń w budynku oraz wykonaniu rozbudowy i przebudowy budynku Urzędu Gminy Karniewo o powierzchni zabudowy 20,50m2, powierzchni użytkowej 445,59m2 i kubaturze 168,10m3 . W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: ław żelbetowych, ścian fundamentowych z bloczków betonowych oraz wylewane z betonu, wykonanie sufitów podwieszanych z kasetonów sufitowych i płyt G_K ,wylewka betonowa zbrojona siatką, dylatowana w polach co 6 metrów, montaż stolarki / ślusarki/ PCV, docieplenie elewacji styropianem 20 cm, wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych, wykonanie posadzek, wykonanie warstw podłożowych i izolacyjnych na gruncie, wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych , wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, tynki wewnętrzne wapienno cementowe IV kat.,
2) zewnętrzne roboty wykończeniowe: malowanie elewacji farbami akrylowymi lub silikonowymi, obróbki blacharskie parapetów, wykonanie cokołów ścian z tynków żywicznych,
3) wewnętrzne roboty wykończeniowe: ściany i sufity malowane farbami akrylowymi, w pomieszczeniach socjalnych na ścianach przy umywalkach i zlewozmywakach należy wykonać fartuchy z płytek ceramicznych, pomieszczenia porządkowe – glazura do wysokości 2m, posadzki wg opisu na rysunkach, na schodach okładzina z płytek gres antypoślizgowych, balustrady ze stali nierdzewnej, w pomieszczeniach sanitarnych – glazura do pełnej wysokości, pozostałe ściany i sufity malowane farbami lateksowymi do wnętrz w kolorze wg nadzoru autorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2848462,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823151,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3591266,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Jarosław Grzankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550718792
7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 3
7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 06-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzankowski USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzankowski USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3591266,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.