eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sielinko › Zakup nowego samochodu służbowego na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego samochodu służbowego na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego
Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku

1.3.) Oddział zamawiającego: WSCRW Sielinko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525494257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Sielinko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@wscrw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wscrw.biuletyn.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wscrw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz rolnictwa i ludności obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego samochodu służbowego na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego
Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-140ea8e9-c3a1-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup nowego samochodu służbowego na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSCRW.S.332.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu osobowego dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku. Pojazd musi zostać dostarczony
do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
Kod CPV główny:
34110000-1 - Samochody osobowe,

Kody CPV dodatkowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
c) posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej.
Specyfikację techniczną pojazdu, określającą markę, model, rok produkcji oraz wszystkie parametry techniczne i eksploatacyjne pojazdu (w tym oferowane wyposażenie) należy załączyć do oferty.

1) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 PZP:
Wykonawca/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że osoby skierowane do pracy przy realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion, nazwisk oraz zakresu robót wykonywanych przez danego pracownika - załącznik nr 4 do SWZ) zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem, wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w ciągu 3 dni roboczych.
2) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust 1., oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku nr 4 do oferty w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia wymagań;
b) Zamawiającemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania wykonawcy do udowodnienia, że w realizacji przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy;
c) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, w szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy;
d) W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający przewiduje naliczenie kary w wysokości 0,2 % wartości zamówienia.
3) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy PZP, wymaga aby wszystkie osoby biorące udział w dostawie pojazdu były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
b) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres realizacji przez nie zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – nie dotyczy
Maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: nie dotyczy
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Super Cars Ciesiółka Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970010479

7.3.3) Ulica: Al. Konstytucji 3 Maja

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.