eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2024



Og³oszenie z dnia 2024-02-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Podle¶na 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminanml.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-016ce1e5-d4a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00219483

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00018021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych na 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-016ce1e5-d4a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-016ce1e5-d4a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf,
Szyfrowanie na Portal Dostêpowy | (ezamowienia.gov.pl) odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Uwaga! Zalecenia:
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz,. 2247 z pó¼n. zm.).
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów *.pdf, *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *jpg (*jpeg), ze szczególnym wskazaniem na *.pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu wystêpuj± *.rar, *.gif, *.bmp. .pages. Oferty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format *.pdf i w przypadku formy elektronicznej opatrzenie podpisem kwalifikowanym PAdES.
5) Pliki w innych formatach ni¿ PDF w przypadku formy elektronicznej zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisanym.
6) Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równoznaczne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±:
w sprawach przedmiotu zamówienia- Alina £awicka tel. 56 472 63 34
w sprawach proceduralnych postêpowania – Micha³ Maron tel. 56 472 63 17

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podle¶na 1; Mszanowo, 13-300 Nowe
Miasto Lubawskie,, e-mail: urzad@gminanml.pl
2. Je¿eli ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z udzieleniem
lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z
Inspektorem Ochrony Danych Gminy Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podle¶na 1; Mszanowo, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie e-mail :iod@gminanml.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.1.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia czê¶ci I obejmuje:
Dostawê oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie do nastêpuj±cych obiektów (³±cznie 40 m3):
- Urz±d Gminy w Mszanowie, ul. Podle¶na 1, 13-300 Mszanowo – 14 m3
- ¶wietlica w Gwi¼dzinach, Gwi¼dziny 123, 13-300 Gwi¼dziny - 20 m3
- ¶wietlica w Jamielniku, ul. Jana Paw³a II, 13-332 Jamielnik - 6 m3

a) Dostarczony olej opa³owy powinien byæ I klasy jako¶ci i spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± oraz charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
- gêsto¶æ: w 15oC – max 0,860 kg/l (lub w 20oC – max 0,835 kg/l),
- warto¶æ opa³owa – min 42,6 MJ/kg,
- temperatura zap³onu – min 56oC,
- zawarto¶æ siarki – max 0,10 %,
- lepko¶æ kinetyczna – max 6,00 m2/s.
b) Dostawa opa³u odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie w okresie trwania umowy.
Pojedyncza dostawa wynosiæ bêdzie minimum 1m3, a w wyj±tkowych przypadkach nie mniej ni¿ 0,5 m3.
c) Dane dotycz±ce ilo¶ci s± danymi szacunkowymi, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia wielko¶ci dostaw w ilo¶ci do 20% w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych w okresie grzewczym. Wykonawcy nie przys³uguje prawo roszczeñ z tego tytu³u.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

a) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia tj. oleju opa³owego lekkiego w obiektach Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
b) W okresie realizacji umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, które dotyczyæ bêdzie ilo¶ci m3 oleju opa³owego lekkiego.
c) Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ jednostronne o¶wiadczenie woli o wykonaniu prawa opcji, natomiast Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ us³ugi objête prawem opcji.
d) Prawo opcji bêdzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiaj±cego w oparciu o stawki za przedmiot zamówienia - rozumiane jako za stawka 1m3 oleju opa³owego lekkiego.
e) Zwiêkszenie ilo¶ci wynikaj±ce z opcji wynosi maksymalnie 20%.
f) Do ceny oferty nie nale¿y wliczaæ warto¶ci opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska³ najwiêksz± liczbê punktów na podstawie
wska¼nika okre¶lonego w kryteriumoceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia czê¶ci II obejmuje:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Radomnie - 22 m3

a) Dostarczony olej opa³owy powinien byæ I klasy jako¶ci i spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± oraz charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
- gêsto¶æ: w 15oC – max 0,860 kg/l (lub w 20oC – max 0,835 kg/l),
- warto¶æ opa³owa – min 42,6 MJ/kg,
- temperatura zap³onu – min 56oC,
- zawarto¶æ siarki – max 0,10 %,
- lepko¶æ kinetyczna – max 6,00 m2/s.
b) Dostawa opa³u odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie w okresie trwania umowy.
Pojedyncza dostawa wynosiæ bêdzie minimum 1m3, a w wyj±tkowych przypadkach nie mniej ni¿ 0,5 m3.
c) Dane dotycz±ce ilo¶ci s± danymi szacunkowymi, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia wielko¶ci dostaw w ilo¶ci do 20% w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych w okresie grzewczym. Wykonawcy nie przys³uguje prawo roszczeñ z tego tytu³u.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

a) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia tj. oleju opa³owego lekkiego w obiektach Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
b) W okresie realizacji umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, które dotyczyæ bêdzie ilo¶ci m3 oleju opa³owego lekkiego.
c) Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ jednostronne o¶wiadczenie woli o wykonaniu prawa opcji, natomiast Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ us³ugi objête prawem opcji.
d) Prawo opcji bêdzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiaj±cego w oparciu o stawki za przedmiot zamówienia - rozumiane jako za stawka 1m3 oleju opa³owego lekkiego.
e) Zwiêkszenie ilo¶ci wynikaj±ce z opcji wynosi maksymalnie 20%.
f) Do ceny oferty nie nale¿y wliczaæ warto¶ci opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska³ najwiêksz± liczbê punktów na podstawie
wska¼nika okre¶lonego w kryteriumoceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa ustawie Prawo energetyczne.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1385 ze zm.) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zgodnie z przed³o¿onym projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.