eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Wykonanie Dróg Pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27 - II etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: „Wykonanie Dróg Pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27 - II etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Nowowiejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-665

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalnowowiejski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalnowowiejski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: „Wykonanie Dróg Pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27 - II etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a8608a-d059-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie dróg pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152275/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/DZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: „Wykonanie Dróg Pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27 - II etap”.
Realizacja zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z Województwa Mazowieckiego.
Zakres robót budowlano - montażowych objętych nadzorem:
1. Wykonanie Dróg Pożarowych na terenie Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27
1.1 Wymiana nawierzchni wraz z utworzeniem miejsc parkingowych
1.1.1 Rozbiórki
1.1.2 Korytowanie
1.1.3 Krawężniki
1.1.4 Podbudowa
1.1.5 Nawierzchnia dla pojazdów kołowych
1.1.6 Nawierzchnia chodników
1.1.7 Organizacja ruchu
1.1.8 Roboty towarzyszące
1.1.9 Izolacja fundamentów budynku głównego

1.2 Instalacje elektryczne i teletechniczne
1.2.1 oświetlenie zewnętrzne
1.2.2 Wymiana szlabanu
1.2.3 Wymiana napędu bramy wjazdowej
1.2.4 Instalacje teletechniczne

1.3 Wykonanie odwodnień utwardzeń drogi pożarowej i miejsc postojowych
1.3.1 Wykonanie odwodnienia projektowanych dróg i nawierzchni
1.3.2 Instalacja kanalizacyjna

1.4 Zagospodarowanie terenów nieutwardzonych jako tereny zielone
1.4.1 Karczowanie drzew i krzewów
1.4.2 Roboty ziemne przygotowawcze
1.4.3 Wykonanie trawnika
1.4.4 Nasadzenia drzew i krzewów
1.4.5 Pielęgnacja roślin w okresie gwarancji

2. Wszystkie prace będą wykonywane zgodnie z następującymi dokumentami:
1) Decyzją Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy o zatwierdzeniu projektu budowlanego
i udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr 593/Ś/2019 z dnia 29.11.2019 r.,
2) Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o pozwoleniu na prowadzenie prac nr WZW.5142.1987.2019.KBD z dnia 06.11.2019 r. oraz WZW.5146.1245.2019.PK z dnia 08.11.2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69366,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE MARIUSZ DZIERZGOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 845-156-11-24

7.3.3) Ulica: Ponarska 3/39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy ustala się od daty podpisania umowy do daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych nad którymi sprawowany będzie nadzór, przewidywany termin zakończenia robót budowlanych do 15.11.2022 r. Wykonawca powinien liczyć się z faktem, że w przypadku przedłużenia terminu wykonywania robót w/w okoliczność wpłynie na okres obowiązywania umowy, stosunkowo go przedłużając, lecz nie dłużej niż do 30.06.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.