Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie małej architektury i zieleni na Rynku w Bytomiu II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie małej architektury i zieleni na Rynku w Bytomiu II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9251988-d04e-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024299/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zagospodarowanie małej architektury i zieleni na Rynku w Bytomiu II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.19.2022.TP2.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436425,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie małej architektury i zieleni na Rynku w Bytomiu II”
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w :
a. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
b. przedmiarze robót;
c. wzorze Umowy
d. dokumencie gwarancyjnym;
które stanowią odpowiednie załączniki do specyfikacji.
3. Roboty budowlano-montażowe należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę.
4. Powstałe w trakcie montażu tj. materiały z rozbiórki (np. gruz, ziemia) muszą zostać zutylizowane na koszt Wykonawcy.
5. Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć i oznakować teren prowadzenia robót, zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów, a po zakończeniu budowy uporządkować teren.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych – jeżeli
w dokumentacji podana jest nazwa handlowa, to należy to traktować przykładowo jako opis parametrów jakie powinien spełniać dany materiał, wyrób lub urządzenie.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych, Wykonawca przez ich dostarczeniem i zabudową przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że oferowany materiał, urządzenie, wyrób spełnia wymagania podane w dokumentacji projektowej.
8. Wbudowanie materiału, wyrobu lub urządzenia równoważnego wymaga każdorazowo pisemnej akceptacji Zamawiającemu.
9. Tam, gdzie w dokumentacji technicznej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp , Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 3 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonanym przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego dostaw będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający określa roczny okres gwarancji na materiał roślinny. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy małej architektury będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
03121000-5 - Produkty ogrodnicze
03452000-3 - Drzewa
03451300-9 - Krzewy
03451000-6 - Rośliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493277,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956103,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493277,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIORI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452537026
7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka 213
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-603
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493277,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont schodów zewnętrznych oraz nawierzchni miejsc parkingowych i ścieżki prowadzącej do budynku (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu) z podziałem na dwie części
- Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2024/2025
- "Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2024/2025
- REMONT INTERNATU OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Remont toalet Pionu II (pomieszczenia 21 oraz 121) w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych
- "Dostawa drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.