Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192817/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku głównym
Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku głównymAkademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178f01c6-e311-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006087/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192817/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4513170,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż 40 sztuk drzwi drewnianych wewnętrznych do wybranych pomieszczeń na parterze i II piętrze budynku głównego Akademii Muzycznej we Wrocławiu wraz z wykonaniem towarzyszących prac naprawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Drzwi zostaną wykonane na podstawie wzoru drzwi z projektu pn. „Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku A Akademii Muzycznej we Wrocławiu” pro-Art Konopka s.c.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące roboty:
1) Prace zabezpieczające,
2) Prace rozbiórkowe – demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
3) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej (skrzydła wraz z ościeżnicami i opaskami oraz progami),wraz z elementami takimi jak klamki, wkładki i uszczelki – szczegółowe wymagania dotyczące typów drzwi do wymiany zawiera Tabela nr 1 (zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia),
4) Regulacja drzwi po montażu,
5) Naprawcze prace towarzyszące – obróbki tynkarskie i malowanie po osadzeniu,
6) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych po uprzednim uzgodnieniu elementów, które Zamawiający pozostawi do własnej dyspozycji.
7) Obowiązkowe przeglądy po pół roku użytkowania i na zakończenie okresu gwarancji i rękojmi oraz przeglądy dodatkowe w ilości wg oferty Wykonawcy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 32 w Głuchołazach - wymiana nawierzchni podłogi
- Modernizacje budynków komunalnych usytuowanych w Poznaniu w zakresie izolacji oraz branży ogólnobudowlanej w podziale na 6 części.
- Remont zabytkowego pałacu w Nekli obejmujący remont elewacji oraz wymianę i/lub konserwację zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej. Zadanie dofininansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Remont w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Opolu
- Remont dwóch klatek schodowych w skrzydłach bocznych w budynku administracyjnym Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.