eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - wprowadzenie nasadzeń zastępczych drzew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - wprowadzenie nasadzeń zastępczych drzew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - wprowadzenie nasadzeń zastępczych drzew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d544b2fa-d774-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna – wprowadzenie nasadzeń zastępczych drzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje prace związane z:
- wprowadzeniem nasadzeń drzew i ich zabezpieczeniem w roku bieżącym,
- pielęgnacją nasadzeń w roku 2023 i 2024.
Prace przewidziane do realizacji w roku bieżącym:
a) przesadzenie i nasadzenie drzew:
- wykopanie 6 szt. drzew,
- wyznaczenie miejsca sadzenia z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
- przygotowanie miejsca sadzenia (zerwanie darni, oczyszczenie gleby
z zanieczyszczeń),
- wykopanie dołów odpowiednio szerszych i głębszych od bryły korzeniowej,
- zaprawienie dołów ziemią urodzajną,
- dowóz roślin na miejsce,
- posadzenie drzew wraz z opalikowaniem systemem „Mszczonów” 110 szt. i systemem „Lędziny 1” 107 szt.;
b) zabezpieczenie nasadzeń drzew na działkach w obrębie ewidencyjnym Suchodół (działki o numerach ewidencyjnych 160/2, 161/2, 229/1) siatką „leśną” w ilości 470 mb.
Prace przewidziane do realizacji w roku 2023:
- przycięcie pędów drzew w okresie wiosennym, w przypadku takiej konieczności,
po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
- koszenie terenu wokół wprowadzonych nasadzeń,
- podlewanie drzew w okresie suszy,
- plewienie mis wokół drzew,
- poprawę opalikowania i wiązań – w razie wystąpienia takiej konieczności.
Prace przewidziane do realizacji w roku 2024:
- koszenie terenu wokół wprowadzonych nasadzeń,
- podlewanie drzew w okresie suszy,
- plewienie mis wokół drzew,
- poprawę opalikowania i wiązań – w razie wystąpienia takiej konieczności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, a sposób realizacji jest opisany w Specyfikacji Technicznej.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz załadunku i transportu odpadów.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia.
3. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Zaleca się, by pracownicy wykonawcy podczas realizacji zamówienia nosili kamizelkę z logo firmy.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w szczególności: transport drzew i elementów towarzyszących (palików, osłonek), sadzenie drzew, palikowanie, podlewanie, zebranie i wywiezienie odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona. W związku z tym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią przedmiotowego przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.