Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji realizowanych na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 45
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-736
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413671259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.slowinska@wszzkielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f118abf-c997-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji realizowanych na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f118abf-c997-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074990/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Rozbudowa WSZZ w Kielcach o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami diagnostycznymi, centralną steryliztornią ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/24/2024/ESŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami diagnostycznymi, centralną sterylizatornią i niezbędną infrastrukturą” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wstępna promesa NR Edycja2/2021/6064/PolskiLad) - w formule „zaprojektuj i wybuduj.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji: „Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami diagnostycznymi, centralną sterylizatornią i niezbędną infrastrukturą” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wstępna promesa NR Edycja2/2021/6064/PolskiLad) - w formule „zaprojektuj i wybuduj” - szczegółowy opis realizowanej inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający wymagania i wytyczne dla realizowanej Inwestycji stanowiący załącznik nr 2a do SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego EZ/239/2023/MW. 2) Wykonawca zobowiązuje się pełnić nadzór inwestorski nad robotami w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, obowiązkami wskazanymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 3 do SWZ oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr do 2 SWZ.
Do podstawowych obowiązków Inspektora należy, w szczególności zapewnienie: a) sprawnej obsługę procesu inwestycyjnego; b) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich obowiązków i czynności, jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą), związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji, do zakończenia, odbioru oraz jej rozliczenia, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967), dalej jako „Prawo budowlane”; c) wykonywanie obowiązków i czynności, o których mowa w pkt 2 w zgodności z postanowieniami umowy z instytucją współfinansującą inwestycję, w tym w szczególności dotyczących osiągnięcia efektu rzeczowego, zgodności postępu robót i odbiorów z harmonogramem robót oraz innych postanowień tej umowy;
d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz zawartą przez Zamawiającego z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą) umową; e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę), wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania; g) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę) oraz usunięcia wad; h) rozliczenie finansowe całej inwestycji wraz z pozytywnym odbiorem przez organ współfinansujący inwestycję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 751722,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji „Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach o sale porodowe z salą do cięć cesarskich wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem” w formule „zaprojektuj i wybuduj. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji: b) „Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach o sale porodowe z salą do cięć cesarskich wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem” w formule „zaprojektuj i wybuduj - szczegółowy opis realizowanej inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający wymagania i wytyczne dla realizowanej Inwestycji stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego EZ/87/2023/MW. 2) Wykonawca zobowiązuje się pełnić nadzór inwestorski nad robotami w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, obowiązkami wskazanymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 3 do SWZ oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr do 2 SWZ.Do podstawowych obowiązków Inspektora należy, w szczególności zapewnienie: a) sprawnej obsługę procesu inwestycyjnego; b) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich obowiązków i czynności, jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą), związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji, do zakończenia, odbioru oraz jej rozliczenia, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967), dalej jako „Prawo budowlane”; c) wykonywanie obowiązków i czynności, o których mowa w pkt 2 w zgodności z postanowieniami umowy z instytucją współfinansującą inwestycję, w tym w szczególności dotyczących osiągnięcia efektu rzeczowego, zgodności postępu robót i odbiorów z harmonogramem robót oraz innych postanowień tej umowy; d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz zawartą przez Zamawiającego z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą) umową;
e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę), wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania; g) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę) oraz usunięcia wad; h) rozliczenie finansowe całej inwestycji wraz z pozytywnym odbiorem przez organ współfinansujący inwestycję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 121788,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie"
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.