eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Budowa drogi gminnej od ul. Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej od ul. Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/752778

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej od ul. Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ebafba-daae-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032008/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej od ul. Aureliusza Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5993545,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie współfinansowane jest z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest budowa drogi gminnej – od ul. Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w Mińsku Mazowieckim, zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją nr 35/23 z 19 stycznia 2023r.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- kanalizacji deszczowej wraz z drenażem,
- przebudowy studni sieci kanalizacji sanitarnej i hydrantu,
- jezdni z betonu asfaltowego,
- chodników z betonowej kostki fazowej,
- ścieżki pieszo-rowerowej z betonu asfaltowego,
- pobocza gruntowego ulepszonego kruszywem,
- zjazdów indywidualnych i publicznych z betonowej kostki brukowej,
- sieci oświetlenia ulicznego,
- regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej;
- oznakowania poziomego i pionowego.
Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAŁĄCZNIK NR 11 DO SWZ) ZAWIERAJĄ:

a) TOM I – Projekt budowlany, w tym: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt architektoniczno - budowlany;
b) TOM II - Projekt techniczny branży sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej;
c) TOM III - Projekt techniczny branży elektro - energetycznej w zakresie oświetlenia ulicznego;
d) Projekt stałej organizacji ruchu;
e) Projekt wykonawczy gospodarki zielenią;
f) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branża drogowa, sanitarna;
g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
h) Dokumentacja badań podłoża gruntowego;
i) Przedmiar robót branża drogowa, sanitarna;
j) Przedmiar robót branża elektryczna;
k) Decyzja pozwolenia na budowę nr 35/23 z 19 stycznia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 11.05.2023 r. godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty z ceną realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio:
- Oferta nr 1: 9 740 477,51 zł;
- Oferta nr 2: 9 497 134,62 zł.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 7 000 000,00 zł. Złożone zatem oferty przewyższają środki, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczonych środków do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9497134,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9740477,51 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.